• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Nieuw lidje hiero!

TechoWasbeer

Wasbeer uut Herderwieck!
Lid geworden
12 jun 2025
Waarderingsscore
11
Hallo daar medetechluitjes! Hier een technische wasbeer uit dat mooie Hanzestadje in Gelderland! (met al die dolfijnen!) Ja sorry, weet even niet waar ik een introtopic moet laten dus dan maar hier)

(trust me, ik heb gezocht!)

Waarom mag de naam Harderwijk niet genoemd worden hier? Lijkt me toch wel he, zitten wel dolfijnen in maar zitten niet in een blacklist. :D
En het is best een leuk stadje.
Welkom hier!

Ohja, in het kader van de nieuwsgierigheid.
Technische wasbeer schrijf je. Op welk gebied technisch? Misschien leuk om daar iets over te weten en evt. bijbehorende hobby's.
Ik ben zelf ICT'er, al vanaf 89 a 90 met computers bezig, gewerkt op TD en ook ICT helpdesk 1e en tweede lijns o.a. en hosting doen we ook nog.

Ohja, in het kader van de nieuwsgierigheid.
Technische wasbeer schrijf je. Op welk gebied technisch? Misschien leuk om daar iets over te weten en evt. bijbehorende hobby's.
Ik ben zelf ICT'er, al vanaf 89 a 90 met computers bezig, gewerkt op TD en ook ICT helpdesk 1e en tweede lijns o.a. en hosting doen we ook nog.
Fotografie, Windows, heel klein beetje Linux! Maar vooral Windows weet ik best veel van :)

Van harte welkom vanuit het belgenlandje, veel (lees)plezier en windows-kennis is altijd welkom!!
Je zegt fotografie, is dat dan ook met Adobe-stuff?

Nee meer GIMP en zo, heb geen Adobe centen en ik vertrouw Adobe ook niet echt helemaal :)

Welkom op dit mooi forum!

Terug
Bovenaan