• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Nieuw tab in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Roxmarie,

Zoals gezegd zoekt men op mijn verzoek uitsluitend in de bladwijzers. Dat wil zeggen als ik de adresbalk gebruik.

Voor “gewoon” zoeken gebruik ik de thuisknop waar Startpage is te vinden.

Meer heeft een modern mens niet nodig.
 
Trouwens: in het kleine adresbalkje heb ik nog Qwant, Google Maps en enkele Wikipedia's.
 
Sorry Roxmarie, bedankt voor de moeite ik ben bang dat ik het niet goed begrijp wat je bedoelt. Zoels je kan zien op de foto, ik heb geen optie meer "kies zelf default home pagina" zoals op de Firefox versie voor de update. Daar gaat het om. Om die ene extra onnodige klik.

De optie middenklik op home knop werkt wel en is wel een goeie, maar na jaren op "+" klikken gaat het pijltje nog steeds vanzelf daar naar toe..

1623670617691.jpeg
 
Over een tijdje zal dit wel weer teruggeschroefd worden, want het lijkt wel een ontwerpfout. Het is gewoon onlogisch om je cursor in het centrale zoekvlak te plaatsen om vervolgens de eerste letter in de adresbalk te zien verschijnen.
 
Wat begrijpt u precies niet, Medjed?

Uw thuispagina is toch google.com?
 
Er bestaat een kleine add-on waarmee je jou doelstelling kan bereiken.
Ik heb het zelf eventjes en het werkt.
Downloadlink
Voor de installatie zie de plaatjes. (niet op de kleur letten,ik gebruik een donker thema in Firefox)
Je zal nog tweemaal op toestaan moeten drukken,ik kon deze echter niet reproduceren in de plaatjes omdat ik al toestemming had gegeven.
Hopelijk kom je hiermee verder

Stap 1.jpg


Stap 2.jpg

Stap 3.jpg

Stap 4.jpg
 
Sorry Roxmarie, bedankt voor de moeite ik ben bang dat ik het niet goed begrijp wat je bedoelt. Zoels je kan zien op de foto, ik heb geen optie meer "kies zelf default home pagina" zoals op de Firefox versie voor de update. Daar gaat het om. Om die ene extra onnodige klik.


Bekijk bijlage 14166
Firefox home is toch de pagina die jij hebt ingesteld homepage and new windows in jouw geval google.nl?

Bij mij gebeurd dat namelijk wel als ik die selecteer, dan zie ik gewoon mijn firefox startpagina die ik ook zie als ik de browser start.
Zoals gezegd zoekt men op mijn verzoek uitsluitend in de bladwijzers. Dat wil zeggen als ik de adresbalk gebruik.
Sorry, had ik overheen gelezen.
 
Wat begrijpt u precies niet, Medjed?

Uw thuispagina is toch google.com?
Thuispagina wel maar het gaat om een nieuwe tab, die zijn zoals in het begin omschreven. Elke nieuwe tab weer. Maar dit lijkt opgelost te zijn met die add-on! Mooi.
 
Mooi dat het is opgelost,dank voor de terugkoppeling.👍
 
Fijn dat het met de add on werkt zoals jij dat graag wil hebben.
Bij deze dan ook op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan