• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Nieuwe aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

connypaul

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
689
Waarderingsscore
0
Wat denken jullie? Is hier een goede laptop tussen? Dient voor administratie, internet en af en toe filmpje.
Ik heb een printsreen toegevoegd.
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 61A1F730-5C35-4148-9DEB-77DE36904F36.png
    61A1F730-5C35-4148-9DEB-77DE36904F36.png
    444,2 KB · Weergaven: 17
Zijn ze in principe allemaal geschikt voor.
Ik kijk nog even bij Intel welke processor qua prijs van de laptop (en overige specs) dan het meest interessant is.
 
Met 'bloedend' hart moet ik vaststellen dat de Acer de meest interessante van het viertal is (op basis van processor en videokaart/chip). Echter, ik ben geen fan van Acer (ik vind het een dozenschuif / B-merk) en daarom zou mijn keuze de 2e van links zijn, de Lenovo, maar nogmaals, op basis van specs wint de Acer (nipt).

De Lenovo (2e van links) verliest slechts op een paar puntjes van de Acer en da's vanwege de videokaart / chip. Verder zijn ze beide min of meer identiek.
 
Laatst bewerkt:
Mijn idee ook voor de Lenovo van 649,- (tweede van links). Gezien het gebruik maakt het niet zoveel uit of er een straffe videokaart in zit en ik ben Lenovo-fan wegens de kwaliteit en weinig bloatware (overbodige programma's).
 
Laat ik er dit nog aan toevoegen: Áls de Acer een dedicated videokaart heeft (dus de videochip maakt geen deel uit van de processor en dus 'werkt' het soepeler) én als je op de Acer een jaar of 3 garantie kunt kopen voor een luttel bedrag én je hebt persoonlijk niets tegen het merk Acer, dan blijft de Acer de 'beste' van het viertal. Maar nogmaals, mijn keuze zou idd. de 2e van links zijn.
 
Ik word ietwat nieuwsgierig, welke gaat het worden?
 
Ik zou de Acer uit de lijst die je geplaatst hebt al direct af laten vallen. Daar hebben meerdere mensen op dit forum, waaronder ik, hele slechte ervaringen mee. Daar zou je nog wel eens spijt van kunnen krijgen.
 
Interessant, we delen de Acer mening dus. Daarom is het zo vreemd dat een familielid van mij al 4 jaar over een Acer laptop beschikt (type weet ik niet) en hij is daar uiterst tevreden over.
Zou het kunnen dat qua 'numbers' (Acer verkoopt als merk natuurlijk allemachtig veel 'eenheden') het aantal klachten / storingen, "gekleurd" is?
Denk met mij mee: als je als merk op jaarbasis 1000 eenheden verkoopt en 5 procent levert problemen op, dan heb je het over 50 probleemmachines. Verkoop je als merk Acer 100000 eenheden en 5 procent levert problemen op, dan heb je het al gauw over 5000 probleemmachines.
Per saldo blijft het percentage probleemmachines hetzelfde...…………...
 
Wat je schrijft dat klopt. Ik denk echter dat het foutpercentage hoger ligt. En ja, bekende van mij hebben ook Acer gebruikt en het van ellende weer weggedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan