• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Eigenaar: Wilhelm

Wilhelm

<font color="Red"><b>Administrator</b></font>
Lid geworden
18 dec 2013
Berichten
717
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Sommigen was het al opgevallen dat er een nieuwe admin opgedoken is. Bij deze wilde ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Wilhelm en ik ben de nieuwe eigenaar van het NCF. Ik zal vooral achter de schermen aan het NCF werken, dus verder zullen jullie mijn naam waarschijnlijk weinig tegenkomen.

In de praktijk zal er voor u als gebruiker weinig veranderen aan het NCF. Uw vragen zullen nog steeds beantwoord worden door het geweldige moderator/admin team en andere gebruikers met kennis van zaken. Ook zult u niet ineens met advertenties gebombardeerd worden.

Het is mijn bedoeling om samen met het moderator/admin team het NCF weer nieuw leven in te blazen. Hiervoor zijn er al enkele updates doorgevoerd en ergernissen zoals de massa PM's zijn verleden tijd.

Als u directe vragen of suggesties heeft voor mij dan hoor ik het graag via een PM. Anders zijn suggesties en vragen altijd welkom op dit subforum: http://www.nationaalcomputerforum.nl/forumdisplay.php?f=40.

Vriendelijke groet,

Wilhelm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom, Wilhelm! ;) :rules:

Welke (zichtbare) updates mogen we zo verwachten? :worship:
 
Top!
Veel succes en plezier met je rol! :smile:
 
Welke (zichtbare) updates mogen we zo verwachten? :worship:

Op korte termijn hopen we de bijlagen weer werkend te krijgen en de problemen met bijzondere tekens op te lossen. Er zijn al enkele problemen opgelost met de standaard NCF skin (zoals de te brede mededelingen kolom) door Ydieresis. Verder is het aantal ads voor niet-geregistreerde gebruikers drastisch beperkt, zodat er (hopelijk) wat meer mensen blijven hangen.
 
Hoi Wilhelm,

Ik wil ook melden dat de tijd verschilt: 23:17 en 00:17 al kan dat te maken hebben met de wintertijd?
 
Waarschijnlijk is dat verschil in tijd een instelling in jullie profiel. Als je gaat naar Gebruikersinstellingen -> (onder mijn account) opties wijzigen -> Datum- & tijdopties

Daar staan een aantal instellingen en waarschijnlijk staat bij jullie de tijdzone niet goed, of de zomertijdcorrectie wordt daar niet toegepast.
 
Oke :)

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
 
Hey Wilhelm,

Eindelijk een nieuwe eigenaar, ik hield echt van dit forum.. tot het moment kwam dat hulp van buitenaf gewoon geweigerd werdt..
Tip: Hou het zo open mogelijk en indien er mensen met een beetje kennis willen helpen laat deze dit dan ook doen (als de kwestie niet te vertrouwelijk is tenminste.)

Hierbij wil ik dan ook graag mijn diensten ter beschikking stellen als programmeur (ik ben er zeker van dat er ook nog andere mensen zijn die kunnen/willen helpen.)

Als het forum terug die vibe krijgt die het vroeger ooit had, zul je me snel terug elke dag zien ;)

Vriendelijke Groeten
 
Bedankt voor je aanbod Firehound! Mochten we als admin/mod team ergens niet uitkomen, dan zullen we zeker kijken of er andere gebruikers zijn die kunnen helpen.
 
Wilhelm, gefeliciteerd met je functie als eigenaar!
 
Gefeliciteerd en veel succes!
 
Beetje een late reactie, maar namens mij ook gefeliciteerd. :biggrin:
 
Leuk hoor! Gefeliciteerd!
 
Wilhelm, welkom en succes met het onderhouden en updaten van NCF :D
 
goedendag willem waarom kan ik hier niets meer vragen gr aderie
 
goedendag willem waarom kan ik hier niets meer vragen gr aderie
Je kan via deze link steeds een nieuw topic aanmaken: http://www.nationaalcomputerforum.nl/newthread.php?do=newthread&f=26
Nadien zal een moderator jou vraag verplaatsen naar het juiste deelforum. Je kan zelf ook in het juiste deelforum een vraag aanmaken.

In bepaalde deelforums zoals 'Mededelingen van het NCF team, forum reglement e.d.' (waar oa dit topic gevestigd is) kunnen leden zelf geen topics aanmaken, enkel reageren.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan