• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mooie site,alleen nog niet veel leden, en het daadwerkelijke forum is erg verstopt, daarnaast zou ik niet de naam warezmaster gebruiken,warez is namelijk niet legaal, zou je dat gaan promoten op een site heb je kans dat je problemen krijgt met justitie.
 
mm voor eenieder die eens een kijkje zou willen nemen op bovengenoemd forum zou ik eerst de recensies maar eens goed lezen:
Want in zijn korte levensfase, heeft hij nu al een verschrikkelijk slechte reputatie.

klik hier
 
Ja een kerel die eerst op een forum allerlei vragen stelt die erg makkelijk zijn, en daarna beweert dat hij op alle vragen op pc gebied van soft tot hardware overal een antwoord op weet pffff wat een prutser.
 
Jah ALs ie al begint met "op deze forum", schrik ik toch al wel, verder is het een beetje standaard phpBB2 layout en zijn er teveel knoppen en rotzooi waardoor het erg onoverzichtelijk is.
 
Originally posted by frankw@08-06-2004, 00:30:22
mm voor eenieder die eens een kijkje zou willen nemen op bovengenoemd forum zou ik eerst de recensies maar eens goed lezen:
Want in zijn korte levensfase, heeft hij nu al een verschrikkelijk slechte reputatie.

klik hier
Op dat forum blijft hij ook maar doorgaan met spelfouten, ik wou wel graag een berichtje plaatsen met een hard zegje, maar heb geen zin om me daar aan te melden, kom er waarschijnlijk toch niet weer.
 
Had me toen daar ook aangemeld omdat ik het zo zielig vondt voor hem dat hij pas 5 leden had, en hij misschiejn wat tips kon gebruiken. maar hij heeft een grote houten plank voor zijn hoofd waar ik verder geen tijd en moeite meer aan ga besteden.
 
Wat een enorme prutser...zijn reden om een forum te beginnen is ook een beetje raar. Ik zou juist een forum beginnen als ik ergens meer over wil weten, en niet omdat ik overal antwoord op zou weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan