• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clownius

Nieuw lid
Lid geworden
13 aug 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hoi, Ik ben opzoek naar een nieuwe game pc dit zal voor mij de eerste game pc zijn en vandaar dat ik graag advies wil. Zie hieronder de vragen met antwoorden.

1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?
€700
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
Beeldscherm, muis, toetsenbord en speakers heb ik!
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren,...)
Hoofddoel: Voornamelijk Games
- Welke software/games ga je erop gebruiken?
Games: Path of Exile, LoL, Overwatch, Destiny 2(moet nog uitkomen), Playerunknow's Battlegrounds, GTA V, ARK, H1Z1 etc.
- Ben je van plan te gaan overklokken? (Klik voor meer info)
Nee
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, verlichting en venster in de behuizing, waterkoeling, upgrademogelijkheden...)
Ik zou in de toekomst willen upgraden aangezien de game Destiny 2 nog moet uitkomen en er volgens mij nog geen specs zijn vrijgegeven.

2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, luidsprekers ...)
Nee niet nodig.
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
Besturing systeem nodig tenzij er een goedkopere manier is om dit te verkrijgen.
- Heb je hiervoor ook een apart budget?
Indien het de prestaties drastisch verlagen vanwege mijn budget(€700) dan ben ik bereid om hier een apart budget ervoor te hebben.
- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken?
1

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel? (1)
Ja!
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd? (2)
Ja
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken?
Geen voorkeur, Graag of jullie de prijs/kwaliteit kunnen uitzoeken

1. Assemblage kost bij de meeste webwinkels tussen 40 - 65 euro.
2. Software installatie kost bij de meeste webwinkels tussen 25 en 40 euro.


Alvast bedankt !
 
Wat zul je het meest op die PC gaan doen?

Gamen en videobewerking hebben een zwaardere videokaart nodig.
Fotobewerking en 3D weer een zwaardere CPU.

Of het wordt een compromis waar je niet echt gelukkig van gaat worden, dat is het max. budget wat je hebt?

Goedkoop een W10 key aanschaffen, W10 ophalen bij Microsoft en zelf installeren, scheelt weer.
 
Wat zul je het meest op die PC gaan doen?

Gamen en videobewerking hebben een zwaardere videokaart nodig.
Fotobewerking en 3D weer een zwaardere CPU.

Of het wordt een compromis waar je niet echt gelukkig van gaat worden, dat is het max. budget wat je hebt?

Goedkoop een W10 key aanschaffen, W10 ophalen bij Microsoft en zelf installeren, scheelt weer.



Hoi Lange Pier, Ik ga echt het meeste gamen. Over het max budget het liefst 700 en niet meer. Ik wil wel in de toekomst kunnen upgraden als dat kan.
 
Winkelwagen - Azerty

Dit is een summiere game PC, lichte videokaart en kom niet echt lager als dit.
Dit is zonder W10 maar die je kun je bij Microsoft downloaden, key hoeft niet zo veel te kosten.
Windows 10 licentie kopen - Softwarelicense4u.com
Windows 10 Professional Nederlands 32/64-Bit Activatie Download
Windows 10 Home (64-bit OEM)
Weet niet welke te vertrouwen is.
Winkelwagen - Azerty

Dit is een summiere game PC, lichte videokaart en kom niet echt lager als dit.
Dit is zonder W10 maar die je kun je bij Microsoft downloaden, key hoeft niet zo veel te kosten.
Windows 10 licentie kopen - Softwarelicense4u.com
Windows 10 Professional Nederlands 32/64-Bit Activatie Download
Windows 10 Home (64-bit OEM)
Weet niet welke te vertrouwen is.


Top dankjewel! Voor alleszekerheid met deze componenten kan ik de games spelen die ik genoemd had? en Is het mogelijk om deze pc in de toekomst te upgraden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan