• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Komberly

Vaak hier
Lid geworden
20 jun 2011
Berichten
882
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Mijn broer is binnenkort weer aan een nieuwe gaming PC toe. Windows, monitor, muis en toetsenbord hebben we al dus het gaat puur om de PC. Ik heb vrijwel geen eisen of voorkeuren voor dingen als intel/amd, dus ik zou zeggen wees creatief! :D Het budget is 650

Met vriendelijke groet,

Komberly
 
1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven? 650
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers) Muis, Toetsenbord, Monitor, Windows
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren,...) Gaming
- Welke software/games ga je erop gebruiken? Watchdogs, GTA V, Far Cry 4, Source Film Maker
- Ben je van plan te gaan overklokken? (Klik voor meer info) Nee
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, verlichting en venster in de behuizing, waterkoeling, upgrademogelijkheden...) SSD zou fijn zijn, hoeft niet

2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? Nee
- Welke software heb je nodig? Geen
- Heb je hiervoor ook een apart budget? N.v.t.
- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken? 1

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel? Nee
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt genstalleerd? Nee
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)winkel of heb je liever dat wij prijs/kwaliteit de beste deal uitzoeken? Prijs/kwalteit, zolang de webwinkel maar betrouwbaar is

Dus we zetten hem graag zelf in elkaar. Bedankt voor de snelle reacties!

---------- Bericht toegevoegd op 09:24 ---------- Vorige bericht was op 11:40 ----------

Bump :)
 
Hopelijk maakt firstlarsonmars snel een mandje voor je. Ik maak deze 2 weken geen mandjes, ik kijk alleen of er nog wat veranderd kan worden aan zijn mandje.
 
Verplaatst naar Hardware > Aanschaf en Advies.
 
Bedoel je dat ik, omdat jij andere onderdelen pakt, ook andere onderdelen pak? Ik baseer mijn mandjes op mandjes uit het verleden, en ik neem als voorbeeld de voeding daar heb ik nog niet zo heel veel verstand van.

En ja het kan grappig zijn xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan