• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 162876

Gast
Hi, ik wil graag een nieuwe grafische kaart kopen voor het gamen.
Ik speel natuurlijk veel fortnite maar ook wel realistiche games zoals tomb raider, Z1 en DayZ. Vooral bij de realistische games merk ik nog wat vertraging.

Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 kaarten:
MSI GeForce GTX 1650 SUPER VENTUS XS OC 4 GB GDDR6
En de:
MSI V379-013R videokaart NVIDIA GeForce GTX 1660 6 GB GDDR6

Specs van de 1650
- €213,-
- max. kloksnelheid 1740 MHz
- Streamprocessoren / Cudacores 1280
- Videokaart geheugen 4096 MB type GDDR6
- Geheugensnelheid 12000 MHz
- Geheugenbus 128 bit

Specs van de 1660:
- €270,-
- Max. kloksnelheid 1830 MHz
- Streamprocessoren / Cudacores 1408
- Videokaartgeheugen 6144 MB GDDR5
- Geheugensnelheid 8000 MHz
- Geheugenbus 192 bit

qua aansluitingen en overige specificaties voldoen beide kaarten aan mijn eisen maar is het prijsverschil wel de moeite waard om de 1660 kaart van €270,- te kopen? Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel het effect is van deze verschillen.

Mijn overige systeem specificaties zijn:
- windows 10
- core i7 2600 3,4GHz
- 32 ram
- Samsung ssd evo
- voeding 700 w
 
Oké Dank voor je antwoord Lange pier
 
Ik zou ook kiezen voor de 1660 vanwege het extra werkgeheugen. Maar het blijft een budget videokaart waar je geen wonderen van mag verwachten. En waarom niet de GTX 1660 SUPER: klik hier of de mini versie van Asus ( klik hier ) bespaart je gelijk wat plaats in je case.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan