• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe laptop dagelijks gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

stargaternl

Junior lid
Lid geworden
25 dec 2018
Berichten
69
Waarderingsscore
5
Mijn vrouw is opzoek naar een laptop van ongeveer 600 euro, het liefst niet daarboven.

ze gaat deze met name gebruiken voor de meest dagelijkse dingen zoals youtube, het maken van notities en de opslag hiervan notities. voor de rest in het algemeen voor haar studie in de medische sector. indien het een game aankan zou dat fijn zijn (kan ik proberen een gamer van haar te maken haha) maar is niet noodzakelijk.

qua merk niet echt een voorkeur o.i.d. moet wel redelijk wat geheugen hebben (dus geen 200 gb) of uitbreidbaar zijn
 
ow sorry. had er 1 gemaakt, toen iets gewijzigd in die post. maar blijkbaar werd er ipv een aanpassing een nieuwe lost gemaakt. mijn excuses
 
Ik heb het andere topic al gesloten.
 
Ik denk dat dit al een goede keus is voor jou vrouw.
512 GB opslag, 8 GB werkgeheugen, SSD 15,6 inch scherm.
 
die tweede had ik zelf ook gezien ja. is lastig om een keuze te maken.
 
die tweede had ik zelf ook gezien ja. is lastig om een keuze te maken.

Dan zou je van beide laptops eens naar de reviews kunnen kijken.
Want weet je een beetje andere er van vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan