• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Nieuwe laptop, dvd speler verplicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnjoZ

Gevestigd lid
Lid geworden
18 sep 2013
Berichten
427
Waarderingsscore
21
Ik kreeg de vraag voor n nieuwe laptop voor een kennisje.

De dame kijkt veel oude dvd 's dus een optisch station is verplicht, voor de rest licht gebruik ( zwaarste spel is denk ik MahJongh) en internet.

Prijs, max 750€.

Ben al lang uit de nieuwe processoren dus heb geen idee of die Ryzen nou beter zijn dan een I5, vandaar de vraag.
 
Zal dan een externe worden, er zijn geen huidige notebooks met een DVD brander/speler of een 2e hands.
Met eventueel een Chromecast, kan ze de films op TV bekijken.


Maakt weinig uit, een Intel of een AMD ryzen.
 
Wat je evtl. kan doen is zelf een laptop samenstellen bij bijvoorbeeld BTO, daar kan je zelf nog een dvd speler aan toevoegen dan:
BTO V•BOOK 15V909 - Laptop voor Thuisgebruik

Intel i5/Ryzen is voor wat internetten behoorlijk overdreven denk ik.

Voor het gebruik zonder naar het budget te kijken incl. interne dvd speler, zou ik deze adviseren:
Megekko.nl - HP 17 by2400nd i3 10110U 17 3 laptop

Net wat meer power voor net wat meer euro's incl. interne dvd speler vind je bij Acer met dit model:
 
Dank mannen, heb t door gegeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan