• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

HermaMaria

Nieuw lid
Lid geworden
16 jul 2018
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Ik ben op zoek naar een laptop. Budget tot €1000. Ik doe mijn administratie erop. Gebruik Skype. Kijk films, ik heb veel dvd's dus een dvd/BR speler zou handig zijn
 
Dan wil je waarschijnlijk ook een briljant beeldscherm op die laptop hebben?
Zelf heb ik eerder dit jaar een refurbished Lenovo Tinkpad T560 met IPS scherm gekocht aan die is ideaal voor video's.

Er is er nog één: https://www.marktplaats.nl/a/comput..._Qf_AY5vdb_sx6wqkeF8RJKIxFc-yCWi8O3-t51gotjmM

Nadeel - heeft geen DVD/RW maar jouw budget is dan voldoende om er een externe blu-ray combo erbij te nemen: https://www.alternate.nl/ASUS/SBC-06D2X-U-externe-blu-ray-combo/html/product/993845?tk=7&lk=9383
 
Een mogelijkheid. Hoe is deze?
Lenovo Ideapad 330-17IKBR 81DM0023MH
 
Dat is dus een consumenten model - Thinkpads zijn zakelijk en daardoor beter - behuizing, toetsenbord en kwaliteit A onderdelen.
En ingeval het nodig is - in de mijne zit nu een een 1 TB SSD Samsung 850 Pro.
 
Ik neig toch naar de Ideapad vanwege de aanwezige dvd speler en de NVIDIA GeForce MX150.
Omdat ik er niet veel mee sjouw is het gewicht van de 17 inch ook geen bezwaar. Waar ik wel over na moet denken is dat ik gelezen had dat er nogal veel overbodige prograama's werden meegeleverd nij Lenovo laptops
 
Als je Windows 10 schoon installeert, worden alle benodigde drivers via de Windows Update gevonden en geïnstalleerd.
 
Waar ik wel over na moet denken is dat ik gelezen had dat er nogal veel overbodige prograama's werden meegeleverd nij Lenovo laptops

Dat is helaas bij veel computers het geval, mijn Asus laptop zat ook vol met bloatware en die heb ik allemaal verwijderd. Maar dan moet je eerst kijken wat voor programma het is en of je dit nodig hebt.
Maar zoals Abraham aangeeft heb je bij een schone installatie geen bloatware meer.
 
Ik doe altijd een schone installatie. Dan kan je ook nog eventuele zaken aanpassen mocht je dat, om wat voor reden dan ook, willen.
 
Het is de Lenevo geworden, gaat als een zonnetje
 
Goed om te horen dat je geslaagd bent in de aanschaf.
 
Leuk om te horen. Veel plezier ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan