• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo Allen,

Van onze kerk heb ik de vraag gekregen of ik wil rond kijken voor een andere Laptop,

Ik heb een budget tot €650,-

En heb ook een Voorkeurlijstje waar ik Mij best in kan vinden, nu zou ik graag ook even. Jullie advies willen.

Onderstaande afbeelding is lijstje met Voorkeuren, kan niey afwijken van BCC of VOBIS.
Laptop is enkel nodig voor PPT Projectie en Liedtekst Projectie.

Screenshot_20190809-143820_Email.jpg

Met Vriendelijke Groet,
Erwin
 
Oké - de beamer in de kerk, kan deze ook via HDMI aangesloten worden, of enkel via VGA?
 
Moet een HDMI aansluiting,

De afbeeldingen met de 5 laptops is waar ik me helaas beetje mee moet uitrichten als ik het begrijp van de Kerk, ben gwn beetje opzoek naar advies zodat de boel even tegen mekaar kan afstrepen en vergelijken, moet ook een vlugge opstart hebben.
 
Die Asus x512fa is niet het volledige type nummer, als je op deze zoekt zit er een i7 en geen i3 in en kost €699,=.

En waarom perse die keuzes?
En moet het een Azerty of Querty zijn? vermoed de eerste.
 
Zoals eerder vermeld heb ik een budget tot €650,-
Een i3 is helder weg goedkoper dan een I7,
toetsenbord moet Q Werty zijn.

Deze keuzes omdat we anders buiten het budget vallen, en Vobis heeft een voorstel gedaan net als BCC Vandaar deze keuzes.

Die Asus x512fa is niet het volledige type nummer, als je op deze zoekt zit er een i7 en geen i3 in en kost €699,=.

En waarom perse die keuzes?
En moet het een Azerty of Querty zijn? vermoed de eerste.
 
Dan die Asus van Vobis, heb je de meest notebook en doe er idd die 4GB bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan