• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Monitor + Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avilikov

Nieuw lid
Lid geworden
5 jul 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Goedendag allemaal,

Na 5 jaar trouwe dienst vind ik dat mij PC wel een upgrade mag krijgen.
Ik heb mijn PC al een aardige upgrade gegeven in de vorm van betere koeling voor mij CPU en mijn kast.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe monitor en een nieuwe videokaart die mij weer een paar jaar weer vooruit kan brengen.
Mijn huidige componenten heb ik hier.

Ik heb al op internet gezocht naar een eventuele geschikte monitor, graag wil ik naar een 1440p monitor met 144hz.
Na een beetje zoeken kwam ik uit op de LG Ultragear 27GL850.
Is dit een goede keuze, op de verschillende reviews kwam deze wel als een goede uit de kast.

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe videokaart, nu heb ik nog een GTX 970, en hoewel deze nog aardig werkt, weet ik niet of met een eventuele nieuwe monitor mijn kaart dit leuk gaat vinden.
Ik weet dat videokaart tegenwoordig een aardig prijzig zijn, maar ik vind dat het tijd is voor een betere kaart die ik weer voor jaren kan gebruiken.
Ook hier heb ik al een beetje onderzoek naar gedaan, en hoewel ik er natuurlijk weinig verstand van heb, heb ik wel al 2 potentiele kandidaten gevonden.
Een GTX 1660TI of een RTX 2060
Nu is mijn vraag welke beter is en of er misschien wel een betere is die ik heb gevonden.
Voor de video kaart ligt mijn budget rond de 500 euro, maar kan ik iets verhogen mocht dit nodig/verstandig zijn.


Met vriendelijke groet,
Avilikov
 
Zou alleen de monitor aanschaffen en later een videokaart, die dingen zijn schreeuwend duur geworden door de pandemie en mining.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan