• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe PC Is dit iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankiejjj92

Junior lid
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Algemene specificaties
Zakelijke kleine computerkast met een sterke 400 watt voeding.
AMD Dual-Core 2x 2,7 Ghz Totaal 5,4 GHz
500 GB Sata Harde schijf
4 GB Werkgeheugen
ATI Radeon HD4350 2048MB Grafische Gamers kaart
DVD +/- RW Dual-Layer
7x USB, 1x HDMI, 1x DVI, 1x VGA en 64-in1 Cardreader

Specifieke specificaties
Behuizing: HKC 3011GS Zakelijke kast
Voeding:400 Watt Silent
Moederbord: ASRock N68-S (AM3)
Toevoeging: GForce 7025 chipset, 5.1 Audio, Fast-LAN,
Toevoeging: 1x PCIe x16, 1x PCIe x1, 2x PCI,
Toevoeging: 1x Muis, 1x Toetsenbord, 1x VGA inside, 7x USB, 1x IDE, 4x Sata, 2x Geheugen
Processor: AMD Athlon 64 II X2 2,7 Ghz Dual-Core (AM3)
Harde schijf: Seagate Barracuda 500 GB opslag capaciteit 16Mb buffer
Werkgeheugen: 2x 2Gb, OCZ PC2-6400 800Mhz (Speciaal gekoeld)
Grafische kaart: ATI Radeon HD4350, 2048MB (2GB) DVI, VGA & HDMI (gelijk aan de 9600GT)
Optische Drive: Samsung SH-S222L DVD+/-RW DL
Kaartenlezer: TakeMS 64-in-


Draaiend onder Windows 7 Ultimate 64-bits (Trail)

Ik doe veel internetten en online games ( o.a. Habbo en Runescape )
Zou deze pc er geschikt voor zijn. Zodat alles snel gaat / of welke raden jullie mij aan. De nieuwprijs voor deze pc is 325.- wat me heel erg goedkoop lijkt, daarom vroeg ik me af of deze pc eigenlijk wel goed was.

Groetjes en alvast bedankt.

Frank.
 
Komt dit van marktplaats?
 
Ja van een advertentie van marktplaats, maar hij is nog nieuw in de verpakking.
 
Ja idd dat klopt toch niet dat het dan 5.4 Ghz is ofwel dan?
Sorry maar ik snap er niet zoveel van.
 
Tja het is een rekensommetje wat sommige mensen maken een dual-core processor loopt in dit geval op 2,7GHZ. Een dual core heeft 2 cores (heheh:p):D
2x2,7 ghz=5,4 Dat zou dus betekenen dat je een singlecore processor moet hebben die op 5,4 GHZ loopt voor dezelfde prestaties. (dit klopt niet helemaal)

Beetje stom verkooppraatje.

Leuk systeem voor dat geld, houd er wel rekening mee dat je windows er nog bij moet kopen er zit nu een trial bij!;)
 
Voor runescape en habbo en dat soort dingen is het natuurlijk prima,
En een HD4350 is geen games kaart! Tuurlijk kan je er spellen mee spelen, maar een gamers kaart kan je het toch niet noemen.
 
IK heb nu deze pc:
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs)
Memory: 2560MB RAM
Card name: NVIDIA GeForce 7300 GT
Display Memory: 256.0 MB

Voor dit heb ik 2 jaar geleden €900,- betaald. Maar helaas is deze nu zeer traag doordat CPU steeds 100% word. Is die pc wat ik wil halen beter of slechter dan deze. En in welke opzichten? Thnx
 
Die processor is sterker, de videokaart is sterker die nieuwe heeft meer ramgeheugen
Dus ja hij is sneller ja :)
 
Maar ik heb toch ook 2 CPU's van 2.80GHz dus 5.6GHz en die andere 5.4GHz of ben ik blond ;p Dus kan beter die computer halen en deze weggooien of is van deze pc nog iets goeds wat ik kan overzetten?
 
Je moet je niet blind staren op het aantal MHZ'en;)
Natuurlijk zegt dat natuurlijk ook iets over de snelheid maar lang niet alles, de cache geheugen en de architectuur van de chip (de opbouw) maakt ook veel uit. Jouw CPU is eigenlijk gewoon 2x een presler chip op elkaar geplakt, terwijl de cpu die in de nieuwe pc zit toch net even wat ingewikkelder in elkaar steekt.
 
Dus kortom de nieuwe pc is beter dan mijn pc wat ik nu heb, en heb geen onderdelen in deze pc zitten wat straks in de nieuwe pc kunnen?

Bedankt allemaal ik hoop op nog een bevestiging :)
 
Ja, de nieuwe PC is beter dan wat je nu hebt.
 
Dat denk ik ja, maar persoonlijk zou ik niet met die verkoper van Marktplaats in zee gaan... Je kunt wel wat beters krijgen, via een degelijke winkel en dus met degelijke garanties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan