• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker en vast, de GTX 1050 ti is één van de betere kaarten die ooit zijn gemaakt, daar kom je al een heel eind mee. Voor de rest ziet je winkelwagen er goed uit enkel de cpu cooler heb ik mijn bedenkingen. En 125 euro voor assemblage ... kan je die niet zelf in mekaar steken, desnoods met hulp van iemand hier op het forum en/of in je buurt?

Ter aanvulling: de Noctua CPU coolers staan zeer hoog aangeschreven, zowel qua prestatie als geluid ( KLIK HIER )
 
Laatst bewerkt:
Qua videokaart gebruik ik zelf al vele jaren de Asus GTX 1050 ti - 4Gb GDDR5 ( KLIK HIER ) in mijn testpc/backuppc. Die vereist zelfs geen externe voeding neemt stroom vanuit het moederbord, makkelijk en netjes. Staan er trouwens veel op Marktplaats te koop.
 
maestro12, duidelijk antwoord bedankt
artstudiog ik heb mijn cooler van een amerikaanse test geplukt, werd aangeraden maar ik heb geen probleem om jouw keuze te nemen.
Ik heb de videokaard de gigabyte 1650 gekozen op aanraden van azerty maar wil uiteraard jouw goedkopere keuze aannemen, zeg maar wat te doen.
H et zelf assembleren lijkt me prima maar wie wil naar hoorn/zwaag komen ?
 
Over de videokaart zul je duidelijker moeten zijn.
De NVidia GTX 1650 is iets sneller (15%) dan de GTX 1050TI, maar de GTX 1650S is veel sneller (60%), maar als je het over een AMD Radeon x1650 hebt, die is zo'n 6000% (!!!) trager dan de GTX 1050 TI (en zo'n 1500% trager dan de onchip op de processor), dus dat zou een hele slechte keuze zijn.
 
NVIDIA GeForce GTX 1650 Dit is de motor van de betreffende kaart dus geen amd.
Ik zal het winkelwagentje opsturen en iedereen bedankt voor zijn inbreng
 
De 1650 heeft ook GDDR6 werk geheugen (de 1050ti heeft GDDR5 geheugen) dus het advies van Azerty voor de GTX 1650 kan je best volgen, de nieuwprijs is quasi identiek met de GTX 1050ti. Daar kan je dan nog kiezen voor een kaart met 1 cooler (zonder externe voeding) of eentje met 2 coolers (met externe voeding). Mocht hier iets dichter zijn had ik zelf langs gekomen maar ik zit in België net over de grens onder Zundert en da's net iets te ver voor een uitstapje ;-)
 
artstudio de kogel is al door de kerk. mijn pc wordt geassembleert. D keuze voor de videokaart is dus de juiste geweest. bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan