• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf Nieuwe PC voor gaming(€2800)

Status
Niet open voor verdere reacties.

HumanatorNL

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2014
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Beste forumleden,

In het verleden ben ik zeer goed geholpen hier mbt het samenstellen en kopen van een nieuwe pc en ik wil jullie nogmaals vragen om advies.

Ik ben van plan om rond februari een nieuwe pc samen te stellen voor het gamen. Mocht het goedkoper zijn om tijdens black firday te bestellen of iets dergelijke, dan is dat altijd een optie, maar ik hoop dat er wellicht iets lagere prijzen zijn als we in het nieuwe jaar zitten.

Games die ik wil gaan spelen zijn oa: Cyberpunk 2077 en Diablo 4. Dit dient er dan ook gelikt uit te zien. Ik zal voorlopig op een 144Hz UHD scherm spelen, maar zodra 4K schermen iets beter geprijst zijn overstappen op 4k met deze pc. Hiervoor heb ik dan ook een ruim budget uitgetrokken.

Hieronder waar ik zelf aan zat te denken voor mijn budget van €2800. Ik hoor graag verbeteringen/goedkopere opties zonder enig verlies voor gamen.


Case: Coolermaster H500M Deze vind ik er heel gaaf uit zien. Ik hoor graag als de luchttoevoer slecht is of als het niet zou passen wat ik er in zou willen.

CPU: i7-9700K

Moederbord: MSI Z390 Gaming Edge AC

GPU: MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio

Geheugen: 2x 16Gb Corsair Vengeance LPX 3200MHz

SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB

Voeding: Corsair RM750X

Koeling: Noctua NH-D15

Hiermee zou ik op €2601 komen.

Ik hoor dus graag of onderdelen niet passen(in de case) of dat ze niet compatible zijn. Verder zouden goede goedekopere onderdelen altijd goed zijn.

Ik hoor graag van jullie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan