• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Medion is eigenlijk een HP Elitebook zonder dat dure HP-naamplaatje. Alles is hetzelfde behalve de prijs ;-)
 
@artstudiog Natuurlijk zijn ze niet hetzelfde anders zou niemand ze meer kopen toch.
 
Waar zit dan het verschil? Als ik een HP Elitebook (heb er zelf ook eentje) open doe, zie ik identiek het zelfde erin zitten als in de Medion. Alles komt toch uit dezelfde fabriek in Zuid Korea.
 
Medion is van Lenovo en die is Chinees.....
Meeste wordt tegenwoordig in China gemaakt en op de tweede plaats Taiwan, Korea doet helemaal niet mee alleen voor geheugen en telefoons.

En een HP is een crime om te repareren, heb er alleen maar ellende mee gehad, ik doe ze niet meer.
 
En een HP is een crime om te repareren, heb er alleen maar ellende mee gehad, ik doe ze niet meer.

Dat laatste doet wel aan als een persoonlijke mening. Wat jij met HP hebt heb ik met Acer. Terwijl ik HP (behalve de Pavilion serie) geweldige apparaten vind.
 
Medion is van Lenovo en die is Chinees.....
Meeste wordt tegenwoordig in China gemaakt en op de tweede plaats Taiwan, Korea doet helemaal niet mee alleen voor geheugen en telefoons.

En een HP is een crime om te repareren, heb er alleen maar ellende mee gehad, ik doe ze niet meer.
:laughing: :laughing:
En dat ondanks de hulp van je glazen bol ?
 
HP EliteDesk 800 G3 small form factor pc De HP EliteDesk 800 SFF is een van de veiligste en best te beheren pc's met de prestaties en HP® Netherlands.
He, laat ik die nou ook toevallig in huis hebben :laughing: :laughing:
 
He, laat ik die nou ook toevallig in huis hebben
Nou, feli dan met die rommel, allemaal persoonlijke ervaringen, zegt verder helemaal niets.
Mensen die er geen verstand van hebben kopen een merk PC, (hebben er uiteraard wel een ungefundeerde mening over) beetje computeraar zet hem zelf in elkaar.
 
@ Lange Pier, Ho,Ho jongeman wist niet dat je kwaad werd .💐
Ik ben nog van de oude stempel ,en die koopt niks nieuws , alleen maar Refurbished materiaal,zoals Laptops, behuizing, mobiele telefoontjes en nog meer van dat spul
Kan je zelf lekker mee klooien, dus zelf aanpassen waar je vrede mee hebt.
ook deze HP Desktop heb ik zelf onderhanden genomen , en hij werkt Super
 
Ik heb zelf ook een Probook van HP die het zeer goed doet en die ik al wel eens open maak voor onderhoud, dus geen klagen alleen ... ik heb die ook 2dehands gekocht en zelf gepimpt. Ik het vind de meerprijs van een "A-merk"-pc weggegooid geld. Heb door de jaren heen al zoveel zeer goede Medion en zelfbouw pc's aan klanten aangeraden tot hun volle tevredenheid. En in al die jaren maar 1 keer op de Medion-waarborg moeten beroepen, wat dan ook feilloos en snel was geregeld. Maar dat is natuurlijk ook weer persoonlijk, he. Hopelijk kan TS hier nog een beetje volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan