Vraag Nieuwe tablet kiezen

Eline50

Gevestigd lid
Lid geworden
8 mei 2011
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ik heb een oude samsung tablet, de galaxy tab e. Er zit nog Android 4.4.4 op, er komen al een paar jaar geen updates meer voor. Steeds vaker kom ik nu apps tegen die niet te gebruiken zijn voor deze tablet en ook bij het "googelen" vaak de melding dat de website niet beveiligd is.
Is er nog iets te verbeteren aan deze tablet of is de aanschaf van een nieuw exemplaar de beste keuze? En welke tablet raden jullie dan aan?
Alvast bedankt voor het advies!

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
496
Punten
83
Budget?
Blijf een iPad de voorkeur geven al heb ik zelf een Asus prutsel.

Laatst bewerkt:

Eline50

Gevestigd lid
Lid geworden
8 mei 2011
Waarderingsscore
0
Punten
16
Nou, ik schrok eerlijk gezegd wel van de prijzen van 600 euro of meer....dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Al weet ik ook, alle waren naar zijn geld. Verder geef ik de voorkeur aan een Samsung tablet met Android besturingssysteem. Heb ook een Android mobiel. Een IPad zou ik te verwarrend vinden.

Aarie25

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
12 apr 2013
Waarderingsscore
751
Punten
113
Leeftijd
40
Is er nog iets te verbeteren aan deze tablet of is de aanschaf van een nieuw exemplaar de beste keuze? En welke tablet raden jullie dan aan?
Ik gebruik zelf al jaren een Samsung Tab A 2016 en die is nu nog steeds snel en je kunt lang met een accu doen. Er is nu een Samsung A7 2020 versie, dus krijg je nog meer dan een jaar beveiliging updates.
Die kost rond de 200 euro, afhankelijk van de opslag..

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
496
Punten
83

Rubensky

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
274
Punten
83
Voor de duidelijkheid: ik heb je topic een titel geven die meer aansluit bij de vraag en het topic op de goede plek gezet.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan