• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Videokaart voor Bell imedia S3840 (nieuw op het forum!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyEnigma

Nieuw lid
Lid geworden
3 jun 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Goedemorgen heren,

allereerst misschien belangrijk om te melden dat ik nieuw ben op het forum, flauw verstand heb van computers en bovenal hoop dat ik dit onderwerp in de juiste categorie heb geplaatst.

Nu dan mijn vraag. Ik heb een Packard Bell imedia S3480 computer(kast) en ik wilde dus een nieuwe videokaart aanschaffen. Nu heb ik gisteren erg impulsief een PNY Geforce GTX 960 gekocht, past ie niet in mijn pc (lol) de kast is namelijk tamelijk klein
Ik heb me laten vertellen dat de Geforce GTX 750 van kleiner formaat is, maar nu ben ik bang dat als ik hem ga ruilen hij alsnog niet in de kast past.

Iemand ervaring met deze kast of iemand die weet of het GTX 750 model wl in de kast past?

Bij voorbaad dank en bij voorbaad excuus als dit het verkeerde forum is
 
Je hebt volgens google een low profile kast, waar dus ook een low profile kaart in moet. Bij mijn weten is de 750ti de beste kaart, die als low profile te koop is. Er staan er twee in de pricewatch.

https://tweakers.net/categorie/49/v...WMjEBkWWKOklW0krmpiYFSbK2OkrGhAZKwoZkhULS2FgA

Mogelijk kan de voeding nog roet in het eten gooien, hoewel een 750ti niet echt een stroomverter is.

Een andere optie is een nieuwe kast, waar je gtx960 wel in past. Hoeft ook niet vreselijk duur te zijn.
https://tweakers.net/pricewatch/417649/sharkoon-vs4-s.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
super bedankt! ik ga ff kijken voor een kast en heb ff aan een maatje voor voeding gevraagd die heeft nog een 500W voor me liggen en op de doos van de GTX 960 staat als advies 400W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan