• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

danieltak

Vraag maar raak
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
1.895
Waarderingsscore
0
Beste forumleden.

Ik zit al een tijd te denken, om een nieuwe videokaart te nemen. Dit i.v.m dat ik relatief veel stream, en toch wat hogere kwaliteit wil streamen.
Dit zijn op dit moment mijn specs:

Gyazo - 7e3626744b56634e95e5d80424a385cb.png

Ik heb gehoord / gezien sat je 2 cideokaarten kan plaatsen. Is dat bij mij ook mogelijk? En is het aangeraden meer RAM er bij aan te schaffen?
 
De ondersteuning voor sli/crossfire is op dit moment triest, je kunt beter een enkele kaart nemen.
Ik zie geen budget. Maar in deze pc zou ik een gtx1060 of rx570 zetten.
Voor streamen kun je beter zo'n doosje van elgato nemen.
 
Hoe bedoel je is triest? Mijn busget ligt rond de 200 euro. En hoezo is het beter eem elgato te nemen? Ik stream via het programma Open Broadcast Software op de PC.
 
Met dat budget zou ik stoppen met zoeken.

Voor € 200,- koop je niets. Een GTX1060 3 GB zit daar al ruim boven.

Een beetje RX570 zit daar ook boven, als die al te krijgen zijn.

Ik zou nog even verder sparen.
 
Veel nieuwere games ondersteunen sli/crossfire helemaal niet, of presteren niet beter, soms zelfs slechter.
Je zou het kunnen proberen als je ergens een gtx960 voor een habbekrats kunt aanschaffen.

De goedkoopste gtx1060 is 213 euro. 1050ti zou ook nog te overwegen zijn (150 euro), maar dan is er maar weinig verbetering.
Tweakers
 
Vanaf welke ga ik het echt merken kwa gamen? Zoals minder FPS drops etc. Ik heb zelf al een GTX 960. Maar nog regelmatig framedrops.
 
Zijn er andere mogelijkheden, waarbij ik framedrops kan voorkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan