• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Nieuwe videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banjer123

Nieuw lid
Lid geworden
15 jun 2017
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Zojuist heb ik het RAM geheugen uitgebreid en heb ik de volgende specificaties:

1520358131163.png

Ik gebruik mijn PC met name voor YouTube & werk (Excel), maar ook voor RTS games zoals Anno en Cities. Verder geen zware games. Ik zou wel graag willen dat mijn pc enigszins meekan met nieuwere RTS games.

Zoals verwacht heb ik nog problemen met mijn videokaart. Ik wil graag een nieuwe aanschaffen en er ongeveer 150 euro aan uitgeven, lager is altijd mooi meegenomen. De MSI Geforce GTX 1050 Gaming viel mij al op maar weet niet of ik dit wel nodig heb.

Ik heb er niet veel verstand van en zou graag willen weten welke kaarten hiervoor in aanmerking komen en een goede keus zijn?

Zou mijn pc dan weer jaren meekunnen op goed niveau of zijn er meer dingen die wat minder zijn?

Alvast bedankt.
 
Die GTX 1050 is aan te raden, rest valt eigenlijk af, stukken minder maar qua prijs niet, een AMD RX 480 zou nog kunnen maar die zijn al helemaal niet meer op de markt.

Ook die 1050 in een aannemlijk merk zal nog lastig worden om te verkrijgen
 
Bedankt. Ik ga even goed kijken;)
 
Kijk eens op Marktplaats, staan er her en der nog wel wat te koop voor een mooie prijs.
 
Ik heb er niet heel veel verstand van;) Veel videokaarten bevatten dezelfde benamingen en ik vind alles maar lastig te onderscheiden.

Maar volgens mij is dat wel wat?:

https://azerty.nl/product/msi/24200...MIz_XK3MLa2QIVAmUZCh2XXw8tEAQYASABEgLkEvD_BwE

Ik ben erachter dat ik beter iets meer kan besteden (+- 250 euro) voor een goede. Ik koop ook liever een nieuw product i.v.m. slechte ervaringen met marktplaats.

Kan ik deze videokaarten zonder problemen aansluiten op mijn hp compaq 8200 elite ?

Ieder geval bedankt!
 
Top, dankjewel! Ik ga die aanschaffen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan