• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Voor de liefhebbers: niet verwacht toch gekomen Winamp 5_9_1 full is recentelijk (versie 21 dec. 2022) uitgekomen
 
Wat grappig, maar ik ben inmiddels verknocht aan 2 andere spelers. Vlc en media monkey.

Maar die skins waren erg leuk, maar hadden een nadeel dat het dan soms onleesbaar werd
 
Voor video gebruik ik ook VLC, voor audio echter Winamp.
 
Ik heb Winamp jaaaaaaaren geleden ook nog gebruikt, totdat ik Musicmatch Jukebox (die was toen volledig gratis, of dat tegenwoordig nog zo is weet ik niet) ontdekte. Musicmatch Jukebox stond toen op een cd die bij een uitgave van Computer Idee bij werd geleverd.
 
Met Winamp kan ik een beetje overweg. Ik kan wel overstappen maar dan moet ik weer een nieuw progje leren. De oude versie van Winamp deed het ook prima. Ik heb ook nog een WinampPro versie, die heb ik blijkbaar overschreven met latere free versies. Ik laat het maar zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan