Enigma147
Vaak hier
- Lid geworden
- 25 nov 2020
- Berichten
- 655
- Waarderingsscore
- 197
Leuke motivatie, maar niet mee eens. Je moet het niet vergelijken met advies vragen in een winkel, maar aanbieden voor een reparatie. Verwacht jij ook dat een winkel jouw defecte apparaat gratis repareert, terwijl je hem ergens anders gekocht hebt? Dacht het niet.Dat er iemand 'achterblijft', is dat een serieus probleem?
Ik kan wel 25 consumenten 'zaken' bedenken waarin wij het met zijn allen heel normaal vinden dat we bij diverse leveranciers (bijv. keukenbedrijven, badkamerbedrijven, aannemers) om een offerte te vragen alvorens een keuze te maken.
Ik denk dat het opgelost krijgen van een probleem hét belangrijkste is voor een topic-starter. Hoe en bij wie hij / zij dat opgelost krijgt doet imho weinig terzake, áls het maar opgelost wordt.
En een ander groot verschil is dat mensen in een winkel staan betaald worden of het doen om geld te verdienen.
Iedereen die op een forum probeert te helpen stelt gratis zijn kennis beschikbaar, waarvoor je anders dik voor moet betalen als je dat door een bedrijf laat oplossen. Mag ik dan verwachten dat de topic starter de beleefdheid heeft om mijn tijd niet te verdoen?