• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanschaf Nieuwe zwart/wit Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Overweeg een nieuwe printer aan te schaffen.
Vervelend is dat veel inkjetprinters beginnen (qua tekst dan), met dat het goede fotoprinters zijn.
Ik hoef echter geen foto's uit te printen- of afbeeldingen- en bijzondere dingetjes...
Ik print altijd- alleen zwart wit teksten uit (en verder echt helemaal niets anders).
Ik hoef dus ook geen printer met een flink aantal aparte cartridges. Gewoon zwart/wit (en desnoods, als het dan tegenwoordig [helaas trouwens, dat wél !], niet anders kan: een kleurencartridge)
Wat zou dan de juiste (z/w) 3 in 1 inkjetprinter voor mij zijn.
 
Ga dan voor een lazer printer, vroeger ook altijd inkjet printers gehad, veel problemen mee gehad, als je ze een tijdje niet gebruikt, verstopte patronen enz.
Nu een lazer werkt dus met poeder (toner) geen probleem meer met verstopte patronen.
Is niet zo geschikt voor foto´s maar zie dat je kan gaan voor enkel zwart.
Heb hier mijn kleurenlazerprinter gekocht, zie de link hieronder voor een gewone zwart printer valt de prijs goed mee vind ik.
 
Ook hier print ik nog met een HP Laserjet 1200 series
Er zit een zwarte drum in die heel lang mee gaat, en mij nog nooit in de steek heeft gelaten.
 
Ik gebruik zelf een Brother laser printer, omdat ik weinig print en ook alleen zwart/wit print.
Bevalt mij meer dan super.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan