ADV: Versterk verkooporganisatie met CRM
Effici#235;ntie in omgang met klanten is een belangrijk concurrentiepunt voor verkoop-, marketing- en serviceorganisaties. Daarin is CRM een goed hulpmiddel. Dit schetst vanaf het begin een beeld van de klant en brengt de hele periode in kaart waarin de klant aan het bedrijf is gebonden. In deze whitepaper 7 CRM tips.img src="http://feeds.feedburner.com/~r/ComputableRss/~4/DjDON3lPK1E" height="1" width="1"/
Lees verder...
Wat is jouw mening? Plaats 'm hieronder!
Effici#235;ntie in omgang met klanten is een belangrijk concurrentiepunt voor verkoop-, marketing- en serviceorganisaties. Daarin is CRM een goed hulpmiddel. Dit schetst vanaf het begin een beeld van de klant en brengt de hele periode in kaart waarin de klant aan het bedrijf is gebonden. In deze whitepaper 7 CRM tips.img src="http://feeds.feedburner.com/~r/ComputableRss/~4/DjDON3lPK1E" height="1" width="1"/
Lees verder...
Wat is jouw mening? Plaats 'm hieronder!