• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuws: UPC maakt hele netwerk klaar voor snel internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter rss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rss

NCF Goeroe
Lid geworden
18 mrt 2009
Waarderingsscore
0
UPC maakt hele netwerk klaar voor snel internet

UPC maakt in 2010 de laatste delen van het netwerk in Zuid-Holland en Gelderland geschikt voor internet. Er zijn nog regio's waar het netwerk niet retourgeschikt is. UPC kan op die plaatsen, onder meer in de Achterhoek en de Betuwe, alleen analoge en digitale TV aanbieden, maar geen video-on-demand, internet of bellen...img src="http://feeds.feedburner.com/~r/TelecompaperNieuws/~4/cBAnBrRQRko" height="1" width="1"/

Lees verder...

Jouw mening? Plaats 'm hieronder!

Het zal eens een keer tijd worden...

Misschien moeten ze eerst maar eens kwaliteit gaan leveren. Tot nu toe heb ik elke woensdag storing... :frusty:

Het zal eens een keer tijd worden...

Misschien moeten ze eerst maar eens kwaliteit gaan leveren. Tot nu toe heb ik elke woensdag storing... :frusty:

Ik heb ondertussen bij Ziggo nu eindelijk de beloofde 30MB snelheid.
Afgelopen zaterdag ontving ik dan de juiste modem voor Eurodocsis3.

In theorie kan ik nu zonder problemen overstappen op het snelste abo van Ziggo, maar dat vind ik nog niet nodig.
Maar: in goed anderhalf jaar van 10MB naar 30 MB zonder kostenverhoging, dat vind ik heel netjes.

Vind ik ook heel netjes... Maar ja, ik ben hier veroordeeld tot UPC :-(

Misschien komt er ooit nog eens een vrije markt voor kabelboeren...

Vind ik ook heel netjes... Maar ja, ik ben hier veroordeeld tot UPC :-(

Misschien komt er ooit nog eens een vrije markt voor kabelboeren...

Wel - daar dacht ik aan op het moment dat ik mijn bericht schreef.
Maar dan nog ben je afhankelijk van de infrastructuur van UPC.
Dus of je dan er iets mee opschieten zal?

Wel - daar dacht ik aan op het moment dat ik mijn bericht schreef.
Maar dan nog ben je afhankelijk van de infrastructuur van UPC.
Dus of je dan er iets mee opschieten zal?

We gaan het meemaken (ooit)... Misschien dat de Frysln Ring hier nog iets kan worden. Alle scholen/hogescholen worden aangesloten op een glasvezel en die verbinding komt hier aardig dicht in de buurt... Maar eens even slijmen (flesje berenburg mee).:biggrin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan