• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nokia n 95

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistico

Bekend gezicht
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
115
Waarderingsscore
0
hallo kan iemand me helpen aan tom tom mobile voor de nokia n 95
ik krijg dat hier maar niet werkend ????
alvast dank
 
beschik je reeds over de software?
Of wil je de software nog hebben?
 
ja ik wil alles hebben heb hier software maar werkt niet
dus liefst het ganse pakket thanks
 
Als je de software hebt, zou je niet iets nieuws moeten willen kopen. We gaan even van de bestaande software uit.

Wat doet het niet? Wat probeer je allemaal? Heb je wel een actieve GPS functie? Welke versie TOMTOM heb je trouwens?
 
tom tom 6 maar ik heb de activatie code nodig krijg het anders niet werkend
ook de tom v_200.01 art maar ook deze werkt niet
 
de activatiecode zal je waarschijnlijk moeten kopen bij tomtom (of zat al bij de levering van de telefoon).

Was deze tomtom (6) al geinstalleerd op je telefoon of is het een download? Eenzelfde vraag voor die andere versie.... Ik zie nl. op de NOKIA site niet echt staan dat er een TOMTOM variant op staat. Wel Maploader.
 
het is inderdaad een downl nee bij nokia zelf vind je die niet maar tom tom werkt veel better dan maps daarm wou ik die er graag op
 
Moet je kopen he, niet illegaal downloaden.

En is Nokia Ovi Maps niet wat voor jou? Is ook gewoon (offline) turn by turn navigatie. Vast ook wel beschikbaar voor de N95.
 
zal het eens proberen met ovi maps maar totm tom is veel duidelijker
 
Maar tomtom is niet gratis ;)
 
en deze download is illegaal, dus daar mogen we je niet mee helpen.

Is maploader niets dan? Deze zit al wel in de Nokia, toch?
 
jamer heb hier ook sygic.mobile maps 9build _7;7 weet ook niet of deze mag en kan ??
 
alle software die gedownload wordt via bijv. torrents zijn illegaal, dus daarmee mogen we je niet helpen.

(tenzij het shareware, freeware of open source is).

LINK
 
ow ik daht dat dat kon sorry toh bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan