• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Nokia pc suite op telefoon installeren.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Kan het dus nergens vinden , tutorial bedoeld voor nokia symbian S60 toestel. Iemand idee waar ik het zoeken moet ongeveer ? (Hoe persoonlijk zijn fora eigenlijk denk ik wel eens, maar is ander verhaal eigenlijk , nou ja, kwak vraag prompverloren maar weer neer, hoop dat oké (nog/weer) is.
 
Sorry, wat onduidelijk zie ik nu, ff, iets duidelijker: "Volgens een tutorial voor een symbian toestel, om één en ander mee voor elkaar te krijgen, was dat ervoor nodig, maar kan 't dus nergens vinden.
 
Hier geldt hetzelfde verhaal voor de titel als wat ik eerder aan je schreef.
 
Dacht me te herinneren van mijn nokia, dat je alleen maar Nokia pc suite op je pc hoefde te installeren. En dat je dan je foto`s e.d. kan bewerken of op je pc kon zetten.
 
De Nokia PC-Suite die ik lang gebruikt heb was alleen geschikt voor bestandsbeheer via de pc. Geen toepassingen zoals bvb foto-bewerking.
 
Dacht me te herinneren van mijn nokia, dat je alleen maar Nokia pc suite op je pc hoefde te installeren. En dat je dan je foto`s e.d. kan bewerken of op je pc kon zetten.
Apart, dan weet ik het ook niet. Geven we het maar op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan