• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nominatietopic Favoriete Software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Logic Pro X! (hartstikke illegaal uiteraard!)

Send with mobile device
 



Verstuurd met mijn mobiel. Spelfouten gegarandeerd.

---------- Bericht toegevoegd op 09:28 ---------- Vorige bericht was op 08:10 ----------

Ik snapte de regels niet echt, nu wel. Notepad++ was al gekozen dus kies ik voor magix video editor (welke weet,ik niet)
 
Ccleaner
 
Ik snapte de regels niet echt, nu wel. Notepad++ was al gekozen dus kies ik voor magix video editor (welke weet,ik niet)

Hoi Kasper,

Wanneer Notepad++ jouw favoriete software is, dan moet je die natuurlijk nomineren. Hoe vaker Notepad++ genomineerd wordt, des te groter wordt de kans dat Notepad++ de stemrondes haalt.

Tijdens de nominatierondes kun je in elke categorie een nominatie uitbrengen. Vervolgens kun je in de stemrondes stemmen op 1 van de vijf meest genomineerden.
 
KeePass (Portable)

Overigens vind ik het jammer dat er enkel spellen te winnen zijn. Er is meer op de wereld.
 
Gadwin printscreen
 
Hoi Kasper,

Wanneer Notepad++ jouw favoriete software is, dan moet je die natuurlijk nomineren. Hoe vaker Notepad++ genomineerd wordt, des te groter wordt de kans dat Notepad++ de stemrondes haalt.
Oeps niet goed gelezen, dan nomineer ik notepad++
 
Teamviewer
 
Teamspeak 3
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn hier erg serieus meen ik....

Ik ga voor Photoshop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan