• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Norton Antivirus + Win98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlexVDL

Gevestigd lid
Lid geworden
1 mei 2004
Waarderingsscore
0
Hoi,

Mijn Norton Antivirus 2004 loopt steeds te zieken. Ik heb hem al 2 keer opnieuw gedownload van de symantec site (legale download versie, geen trial) en ik heb hem meerdere keren verwijderd en opnieuws geinstalleerd zoals staat aangegeven op de symantec site. Alleen heb ik nog steeds problemen tijdens het scannen.

Ik krijg de volgende blauwe schermen te zien:

Fatale uitzondering 0E op 0028: C004F015 in VXD VCACHE(01) + 00000775
De huidige toepassing wordt afgesloten.

of een andere:

Fatale uitzondering 0E op 0028: C004EA2A in VXD VCACHE(01) + 0000019A
De huidige toepassing wordt afgesloten.

etc.

Wat zou dit kunnen zijn? :(

Ik heb trouwens al een memory scan gedaan met DocMemory van www.simmtester.com
Test was ok, dus geen fouten in mijn geheugen gevonden. Raar heh, want ik vind op het internet dat het een probleem is dat heeft te maken met een kapotte geheugen stick. :unsure:

Die tests die gehouden worden om je geheugen te testen, zijn vaak maar summier, om geheugen echt goed te testen duurt dat heeel erg lang. Je zou eens kunnen proberen om een reepje geheuegen eruit te laten en dan opnieuw te proberen, gaat het weer mis, reepje terug platsen en ander eruit halen.

/me heeft geen goede ervaring met Win98 SE && Notron 200x samen in 1 bak

Ik dus ook niet hehehe :lol: :P

Wat voor virusscanner raad je me dan aan voor win98se?

Ik zal vanmiddag nieuw geheugen kopen en kijken of het probleem is opgelost. Ik moest toch al meer geheugen hebben, heb nu al 4 jaar n reepje van 128 mb. Wordt tijd voor een upgrade h ;)

In ons topic virusscans/programma's staan een aantal gratis virusscanners en firewalls zoals antivir en sygate.

Ik zal daar wel eens gaan kijken, dankjewel voor de tip!

Wel verdraaid zonde van mijn 65 dollar download kosten van Norton Antivirus :(

Dat is zeker heel zonde, misschien wil iemand hem nog wel overnemen.

Trouwens norton heeft dacht ik wel een goede naam qua spullen terugnemen zelfs gebruikte software. Kijk eens of je het bedrijf, winkel, webshop kan berichten en zeggen dat je er niet tevreden mee bent, en dat je hem weer terug wilt geven/verkopen/geld terug/ruilen voor iets anders. Mochten ze dat niet willen ff contact opnemen met de klantenservice van norton/symantec. Er zat wel een bepaalde termijn aan verbonden, maar die was best lang heb ik eens begrepen. je kan e.e.a ook telefonisch ff vragen bij bijvoorbeeld Mycom, die weten dat ook wel.

FrankW, thanks voor de tip. Ik zal dat eens proberen dan!

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan