• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Norton Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

nassan

just nassan
Lid geworden
30 apr 2004
Waarderingsscore
4
hallo,
nu heb ik nog 2 probleempjes met Norton
1: heb voltooid de liveupdate niet,
ik krijg deze fout melding:
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1

NORTON INTERNET SECURITY 6.0.2

LiveUpdate kan deze update niet voltooien.

Neem contact op met de dienst Technische ondersteuning en meld alle informatie die op het scherm verschijnt.
Voor de contactgegevens gaat u naar Help->Technische ondersteuning in uw Symantec-product.

De volgende bestanden kunnen niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: c:PROGRA~1NORTON~2nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 12:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: c:PROGRA~1NORTON~2nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 11:40:40 v6.0.2.23.

en ik heb mijn abbonement verlengt maar dat geeft norton niet aan en zegt dat ik moet verlengen.

wie kan mij helpen?

alvast bedankt

vreemd.. wat is dat toch met die live updates? ik krijg de mijj ook niet door zoals normaal (moet ze zelf gaan ophalen), en er zijn meerdere mensne die precies last hebben met dat (verlenging van) abonnement... :huh:

Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
en je ziet en fout in je ooirspr versie? want nu ben je tiptop uptodate ...

Ik denk dat je best mbv je cdrom, ke norton eens terug herstelt, wschl door al die malware die je had, dat die deze bestanden die hij aangeeft in je laatste puntje beschadigd zijn... gewoon even norton deinstalleren en opnieuw installeren terwijl wel niet online zijn best)
dan de live updates nog eens proberen op te halen
lijkt mij... :huh:

Had laatst ergens op het forum een linkje gepost naar de online helpscanner van symantec of iets dergelijks, die kondne dan je norton product scannen en aangeven waar het probleem lag, kan alleen dat linkje niet meer vinden?

edit:

Heb hem Hierzooo

jah mah ik heb geen cd-rom van norton :huh:

ow ja.. via de site gehaald dan.. dan weetk het niet goed hoe het daarbij zit, maar volg de tip van frankw eens :)

succes :)

welke tip bedoel je?

Originally posted by frankw@07-09-2004, 20:23:04
Had laatst ergens op het forum een linkje gepost naar de online helpscanner van symantec of iets dergelijks, die kondne dan je norton product scannen en aangeven waar het probleem lag, kan alleen dat linkje niet meer vinden?

edit:

Heb hem Hierzooo

ik wou deze bedoelen :)
als die de bestandne detecteert die ontbreken of die mss aangetast zijn door een virusaanval ofzo, dan zou je die norm. gezien ter download aangeboden moeten krijgen

Voor de hele versie bij herinstallatie: als je norton via de site hebt, dan denkk wel dat je dat ook via de site terug opnieuw kan downloaden eigenlijk, met je registratie-nr. ofzo, ... dat vermoetk toch :huh:

bij mij is het overigens ook nog niet helemaal in orde, heb nu SP2 en de samenwerking gaat eigenlijk zoals voorheen bij xp, geen conflicten echt ofzo.. maar die updates voa het gele kadertje "live" dus die blijven nog steeds uit hier ook, oa de gewone optie "live update " gaat alles hier wel ok...

Bestand: c:PROGRA~1NORTON~2nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 12:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: c:PROGRA~1NORTON~2nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 11:40:40 v6.0.2.23.

--> die 2 bestanden, kan je die op je pc terugvinden?

euh nee die bestanden kan ik niet op mijn pc trugvinden

en weet jij misschien ook waar ik mijn abonnementscode kan trug vinden?

C:\PROGRAM FILES\NORTON INTERNET SECURITY\NISFSTDL.DLL
C:\PROGRAM FILESNORTON INTERNET SECURITY\NISFIRST.EXE

probeer zo eens? Het probleem is nl mogelikk opgelost als je deze bestanden hernoemt of wist (sla ze voor alle zejerjeid eerst nog even pp op disketten, dan ze van de pc erwijderen (die 2 dus: NISFSTDL.DLL en NISFIRST.EXE ) en dan nog eens proberen live-updaten

succes :)

-----------edit---------------
avocode weetk niet zo, want ik hebmijn norton via cdrom, maar als bovenstaande lukt, is dat mss ook niet meer nodig :)

neej daar staan ze niet, maar weet jij misschien waar ik mijn abonnementscode kan vinden?

als je NIS of NAV opent onder help bij registratie-nr./productregistration of iets dergelijk denkk, kijk daar eens? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan