• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Norton Schakelt Uit, Mail Niet Op Te Halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danny de Man
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danny de Man

Gast
Af en toe (nu afgelopen nacht, na ruim 5 dagen online) schakelt Norton IS en AV zich uit. Ik heb een tijdje terug Sygate er alweer bijgezet om het op te vangen, maar het is erg irritant. Bijkomend probleem is dat ik m'n email niet meer op kan halen zodra Norton zich afsluit. Via een site (ben vergeten welke ^^ ) lukt het wel.

Ik ben er inmiddels achter dat CCAPP.exe zichzelf afsluit. Net heb ik even naar dat bestand gezocht in Program Files en weer opgestart. IS en AV deden het gelijk weer en ik kon ook m'n mail weer ophalen. Iemand enig idee hoe ik kan voorkomen dat het weer voor komt? :mellow:

Hoi Danny :)

schakelt Norton IS en AV zich uit
mja, ik heb dat ook al een paar keer gehad.. ook na lang op pc.internet bezig te zijn. Er verschijnen een paar kadertjes met de melding dat er fouten zijn opgetreden en dat je ze terug opnieuw moet installeren, maar als je gewoon terug opstart, doet ie het weer :huh:

heb eens ondervonden dat dit samenhangt met het ram geheugen, van zodra 80% of meer vol, komt het voor dat norton uitvalt bij mij.. af en toe eens ram cleanen of pc heropstarten ed lijkt te helpen...

kweet niet of het hetzelfde probleem is, maar anders eens nagaan of dit (geheugen) bij jou ook zo is? het is bij mij ook ook als heel lang online/achter pc

ccap.exe idd ook regelmatig vastloper.. bv bij afsluiten pc dat het er op komt dat het niet reageert ed...

Heb je SP2 al? want dat van ccap.exe lijkt me vooral sinds de installatie van SP2 te gebeuren..

:)

Kadertjes heb ik niet gekregen vandaag. Sowieso heb ik nog maar n keer een foutmelding gekregen (van CCAPP.exe). Normaal gesproken sluit 'ie zichzelf af en merk ik het als ik toevallig over het Norton-icoontje in de system tray ga. Net gaf 'ie ook aan dat m'n RAM voor 100% gebruikt werd, maar Norton werkt nog gewoon. Zou er best aan kunnen liggen though, aangezien het probleem pas na minstens n dag non-stop draaien optreedt. Neem aan dat ik ergens een RAM-cleaner vandaan moet vissen, nog tips? :mellow: Ik heb SP2 al, maar dit probleem had ik ervoor ook al, als ik het me goed herinner.

Krijg 'm nu om de tien minuten, en ben toch echt niets bijzonders aan 't doen. :mellow:

screen34.jpg

"Abnormal program termination" in anti-virus programmatuur bevalt mij totaal niet; er bestaat geloof ik al een tijdje een virus dat speciaal virus-vangers aanvalt?

Het kan misschien ook zijn, dat je ooit in een firewall duurzame toestemming hebt gegeven om Symantec vrije doorgang naar Internet te verlenen en dat je in de settings onder Internet Explorer/ eigenschappen/ geavanceerd een hokje niet ontvinkt hebt waardoor er steeds een melding ontstaat bij (on-interessante) runtime-errors ivm met contact maken met internet-sites.

Oei sorry :unsure: topic totaal uit het ook verloren :(

Neem aan dat ik ergens een RAM-cleaner vandaan moet vissen, nog tips?
Dit topic, laatste post voor ingo over geheugen vrij maken, staat een vb van een progje, maar je kan beter eens in de links er onder kijken voor wat ram cleaners

Maar die melding waar ik het over had, is eigenlijk ook een andere ... :(

norton1.jpg

Mss ben je hierondertss iets mee :)

Nou, een (noodgedwongen) reboot hielp ook al. :unsure: Raar, want ik had er last van, rebootte, en had er nog steeds last van. Toen steeds handmatig even CCAPP.exe geactiveerd als ik mail op moest halen en verder op Sygate vertrouwd. Paar dagen erna moest ik even rebooten na een installatie en sindsdien niet meer gehad. :mellow:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan