• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Notificatie e-mails verlaat

erikdenhouter

Enthousiast
Lid geworden
14 jun 2019
Berichten
2.164
Waarderingsscore
247
Hoi Administers,

de laatste drie dagen komt het met grote regelmaat voor dat e-mails die reacties in topics melden nogal laat zijn, soms meer dan een halve dag. Hebben jullie dat ook gemerkt ?
 
Zelfde bij mij. Begon bij mij op tweede kerstdag. De notificatiemails kwamen met een vertraging van 8 à 9 uur bij mij binnen.
Pas na 04:45 u op 27 december begonnen ze binnen te stromen.
 
We hebben de problemen opgemerkt. Er wordt naar gekeken.
 
Reëel dus, thanks.
 
Heb het een en ander opnieuw ingesteld, eens kijken of het nu beter gaat.
 
Bedankt, Rubensky. Die mededeling van YdieresiS had ik net gelezen. En die oplossing werkt.
De notificatiemail over jouw laatste reactie in dit topic kwam bij mij om 12:14 u binnen. Direct na plaatsen dus. Zonder vertraging. Perfect!
 
Yep, op tijd 👌
 
Misschien ook handig om dit te upvoten:
op die manier komt de forum software de hoster tegemoet, was vroeger ook het geval.
 
Dank voor de tip, we gaan er zeker naar kijken.
 
Bij mij komen ze helemaal niet meer.
 
Misschien worden ze verkeerd herkend en eindigen ze bij spam (op de server ?), want ze komen nu dus van een ander adres.
 
Bij mij komen ze helemaal niet meer.

Kijk eens of het helpt om naar jou profiel te gaan, kan naar voorkeuren en dan alleen op opslaan te klikken. dit heeft eerder bij mij en andere geholpen om ze weer binnen te krijgen.
 
Hallo Aarie,

De profielcontrole had ik al gedaan.
Maar toevallig kwam de notificatie vanuit deze draad nu opeens wel.

Er is hoop!
 
Hallo Leono,

Hopelijk is het voor jou ook opgelost en krijg jij toch alle berichten weer binnen.
Even afwachten de komende dagen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan