• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nvidia 3d vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebjorno

Junior lid
Lid geworden
26 mrt 2013
Berichten
36
Waarderingsscore
0
zoals jullie misschien geraden hebben, ik twijfel of ik een nvidia 3d vision wil kopen en had graag wat ervaringen van gebruikers of mensen die besloten hebben om de bril niet te kopen.
 
Dit is niet het goede forumdeel. Ik verplaats je topic naar "Ervaringen/Meningen", maar omdat ik weinig reacties verwacht laat ik de link van verplaatst langer staan, zodat je hierdoor juist meer bereik hebt.
 
Tja mijn laptop is uitgerust met Nvidia 3d vision. Ik heb de eerste versie van de bril aangeschaft bij aankoop van de laptop bijna 3 jaar geleden. De eerste bril is bedraad en zit niet erg comfortabel. Het 3d effect is wel zeer spectaculair te noemen maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. sommigen krijgen er snel hoofdpijn van. De 2e versie van de bril is draadloos maar verder hetzelfde als de eerste bril. De 2e versie schijnt qua gemak en comfort wel wat fijner te zijn. Maar die heb ik niet helaas dus die kan ik niet beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan