K
K33S
Gast
hallo,
ik heb laast een update gedaan voor Nvidia maar als ik nu het tabblad GeForce4 Ti 4200 wil openen komt er Onherstelbare fout te staan zodat ik niet meer naar nview kan gaan en dus niet meer de kloon-modus kan instellen zodat ik geen films meer kan kijken heeft iemand misschien een oplossing? Misschien dat ik mijn driver opnieuw moet installeren? Alvast bedankt, Kees
------------------------------------------------
EDIT: Hallo C33S
, ik heb even een apart topic gemaakt van je berichtje. Hij paste inhoudelijk niet echt helemaal bij de postjes waar je hem onder had geplaatst (waarvan er een bovendien reeds op opgelost stond
). Daarnaast heb ik een ander, identiek berichtje ook even verwijderd, 1 postje over eenzelfde probleem volstaat
ik heb laast een update gedaan voor Nvidia maar als ik nu het tabblad GeForce4 Ti 4200 wil openen komt er Onherstelbare fout te staan zodat ik niet meer naar nview kan gaan en dus niet meer de kloon-modus kan instellen zodat ik geen films meer kan kijken heeft iemand misschien een oplossing? Misschien dat ik mijn driver opnieuw moet installeren? Alvast bedankt, Kees
------------------------------------------------
EDIT: Hallo C33S