• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nvidia: melding "onherstelbare fout" sinds update

• Onderwerp starter Onderwerp starter K33S
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

K33S

Gast
hallo,

ik heb laast een update gedaan voor Nvidia maar als ik nu het tabblad GeForce4 Ti 4200 wil openen komt er Onherstelbare fout te staan zodat ik niet meer naar nview kan gaan en dus niet meer de kloon-modus kan instellen zodat ik geen films meer kan kijken heeft iemand misschien een oplossing? Misschien dat ik mijn driver opnieuw moet installeren? Alvast bedankt, Kees

------------------------------------------------
EDIT: Hallo C33S :) , ik heb even een apart topic gemaakt van je berichtje. Hij paste inhoudelijk niet echt helemaal bij de postjes waar je hem onder had geplaatst (waarvan er een bovendien reeds op opgelost stond ;) ). Daarnaast heb ik een ander, identiek berichtje ook even verwijderd, 1 postje over eenzelfde probleem volstaat ;)

Misschien dat toch de update niet geheel vlekkeloos is gelopen, waarschijnlijk zit er niets anders op de drivers weer te verwijderen en de drivers geleverd bij je videokaart weer opnieuw te installeren.

Welke driver versie heb je??
Ik heb dezelfde kaart en heb versie 53.03 geinstalleerd.
Maar ik zag net dat er sinds 1 april een nieuwe driver is dus die zal jij wel bedoelen dus laat ik die dan ook maar eens proberen.
Weten we mee of het aan de driver ligt.

Hmm op 1 april :(

Nou ik heb hem net geinstalleerd en ik heb geen problemen (tot nu toe).
Maar je kunt je oude driver toch ook weer terug zetten dan zou het weer goed moeten zijn toch?
Die update hoef je echt niet per se te nemen hoor enige verschil is dat er waarschijnlijk 1 bug is gefixed waar jij toch niks mee van doen hebt.

Hou er wel rekening mee dat je eerst je antivirus moet uitschakelen voor je de driver installeert.

gewoon nog een keer opnieuw proberen te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan