• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nvidia rtx 3090fe

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Hallo,ik heb een aorus x470 moederbord,dat ondanks de bios te flashen geen PCIe 4.0 ondersteund,
eerst zeiden ze van wel en nu plots niet meer,dus werkt mijn videokaart niet optimaal,nu op PCIe 3.0 x16
Nu heb ik de processor vervangen van een ryzen 2700x naar een ryzen 7 3800xt,welk moederbord moet ik aanschaffen
omdat ik ga upgraden naar de ryzen 5000 serie.alvast bedankt
 
5fc0c3e393759-nvidiartx3090pcie.jpg

Bij bus interface moet het PCIe x16 4.0 zijn,wat is er loos?
 
Ah ok bedankt
 
Als ik op het vraagteken druk,doet ie een bench en komt er 3.0 op maar wordt de kaart zeer warm.
Ik heb een x470 mobo en had een ryzen 7 2700x,dus een ryzen 7 3800xt aangeschaft(die ondersteund PCIe 4.0,en ja bios correct geflasht met Q flash.
Nu zei de fabrikant dat de moederborden 4.0 ondersteunden,en nu hebben ze zich teruggetrokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan