• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NZXT S340 paintjob?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omer50

Bekend gezicht
Lid geworden
12 okt 2015
Berichten
190
Waarderingsscore
0
Beste allen,

Ik ben op zoek naar iemand de voor mij misschien op mijn sidepanel een auto (e60 m5) kan spuiten/verfen. Is er of kennen jullie iemand die dit voor mij voor mij wilt doen, maar wel mooi en kwalitatief voor een niet te gek prijsje. Ik dacht zelf aan max €50, aangezien ik het op 1 sidepanel wil en het is relatief weinig werk vergeleken met al die andere uitgebreide themas zoals cod etc.

Ik hoor graag van jullie of jullie iemand kennen die mij kan helpen mijn case wat gepersonaliseerder kan maken.

Met vriendelijke groet,
Ömer
 
ik denk dat jij dit lichtzinnig op neemt ...er komt veel voorbereiding te pas ...zoals stof en vetvrij maken afplakken om verneveling tegen te gaan .. en dan ook nog voldoen aan jouw verwachtingen want ook al is diegene die dit gaat doen een volwaardige spuiter indien jij de "e60 m5 " in meerdere tinten door elkaar wilt hebben dan zal er niemand dit op zich nemen voor 50€
 
mijn advies maak jezelf een sjabloon ...ontvet de plaats en plak de sjabloon goed vast met schilderstape...ga je spuiten dan plak je ook de omgeving af tegen verneveling en je spuit met een rustige hand meerdere dunne laagjes over elkaar laat tussen elk laagje voldoende tijd zodat er geen druipers ontstaan ...gebruik je een kwast dan dien je de kwast effe in de verf te steken ...en vervolgens de kwast zo goed als droog te deppen om geen druipers te bekomen ..ook met de kwast is het aangeraden om meerdere dunne laagjes neer te zetten dan 1 dikke laag ..
 
Ik weet dat er heel veel bij komt kijken, vandaar dat ik het ook op 1 sidepanel wil om het zo goedkoop kogelijk te houden. Ik heb zelf de skills niet om het mooi te krijgen, dat is ook de reden dat ik het hier graag wou vragen.
 
Maar als jij zegt het kan niet voor €50 ongneveer, dan stopt het voor mij. Ik ken de markt voor dit soort dingen niet, het is niet dat ik het lichtzinnig in mij opneem.
 
het is te doen voor 50€ indien jij op voorhand weet wat je wilt ..
hier bedoel ik dan de grootte van het logo ..en of je dit in 1 kleur wenst te hebben of eerder dat er meerdere kleuren in elkaar lopen ..je mag niet gaan verwachten dat het logo de grootte zal hebben van je zij paneel of dat er 2 of meerder kleuren gebruikt zal worden wil jij binnen deze 50€ blijven ...er komt meer bij te kijken dan zomaar effe een spuitbus er op los te laten ..


*wil je deze e60 m5 volledig met ramen op je zij paneel of enkel maar de omtrek volledig ingekleurd ..
en op welke grootte ...als jij hierop het antwoord geef dan kan ik je bevestigen of dat mogelijk is of niet ...het ligt er dus aan wat jouw verwachtingen zijn en hoe groot je deze wilt hebben .
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd had ik niet een bepaald ontwerp in hoofd, als het maar de typische eigenschappen van die auto weergaf. Het hoeft sowieso niet in kleur, maar het moet wel goed zichtbaar zijn. Het hoeft niet het hele paneel te bedekken. Hoeft ook niet ingekleurd.
 
dus het komt er eigenlijk op neer dat jij meer verwacht dan dat mogelijk is ...
zelfs indien je nu de grootte van 50 x 20 nam .. dan nog is het niet haalbaar wil jij hetzelfde uiterlijk verkrijgen als deze van de afbeelding ... er is te veel detail en da kost tijd ...tijd is geld ..
*denk eerlijk gezegd dat indien je iemand zou vinden die dit wilt doen dat je al blij mag zijn indien je de omtrek lijnen verkrijgt ..zoals bij een tekening het geval is zonder dat deze ingekleurd word en zonder detailing ..
 
Aan wat voor soort prijs moet ik dan ongeveer denken?
 
je kan altijd een beginnende airbrush painter aanspreken ...deze doen het dan meestal ook gratis omdat men de gelegenheid krijgt om iets te verwezenlijken ...maar dan dien je wel tevreden te zijn met het resultaat ... en dit houd op zich toch wel een risico in ..

*ik las juist je vraag " aan welke prijs moet ik dan denken "
wel indien jij de grootte neemt van 50x20 en deze moet dan zo zijn als op de afbeelding ...dan denk ik al snel aan een 100 tot 150€ ( dit ligt er dus ook weer aan of er nadien ook een vernis laag moet komen of niet ) een airbrush painter zou dit kunnen doen voor 70€ maar indien dit met een spuitbus dient gedaan te worden dan zal het eerder dus 100/150€ worden .
 
Dan zal ik even een airbrush painter opzoeken denk ik en kijken wat de mogelijkheden zijn. Thx allen voor de info :)
 
succes met je zoektocht ...laat het resultaat weten .

*ik weet niet van waar jij bent maar geef in google eens de zoekopdracht " airbrush painter near me " in en wellicht heb je beet .
 
Laatst bewerkt:
inderdaad LP was me echter nog niet opgevallen dat ook jij hier gereageerd had ...
 
Ik zou ook opteren voor een sticker. Dan kan je perfect je eigen ontwerp maken/zoeken en laten printen, zou geen 50 euro mogen kosten.
 
Ik zou ook opteren voor een sticker. Dan kan je perfect je eigen ontwerp maken/zoeken en laten printen, zou geen 50 euro mogen kosten.

Dat is een goeie! Thx, zal ook even opzoek gaan naar dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan