• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost OBS probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwan

Bekend gezicht
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
111
Waarderingsscore
1
als ik stream met obs en ik ben live op twitch dan heeft mijn mod een later signaal dan ik op obs is vervelend als je wilt zingen en het past niet op de stream , het geluid en beeld zijn goed op obs alleen het geluid van de pc en mod is later enig idee hoe dit op te lossen? Dankje
 
Dat kan je aanpassen in de Sync Offset. Kijk hier hoe je dat doet:
 
@Dave dank je maar in obs loopt ie wel gelijk alleen als ik via de browser de live stream bekijk is ie 1 minuut trager namelijk met alles
 
Hier vind je enkele tips om in Twitch aanpassingen te doen.
het probleem zit hem niet in obs denk ik maar in de uitzending zelf ? mijn vriendin zit op de webcam erbij en dat geluid is later omdat ze via een browser kijken dat signaal is toch altijd trager ? weet niet of er dan een optie voor is om dat samen te laten lopen ?
 
Helaas kan ik jou geen goede tips of oplossingen geven, omdat ik het zelf niet gebruik.
Maar er zijn genoeg sites te vinden die jou hopelijk verder kunnen helpen.
 
Helaas kan ik jou geen goede tips of oplossingen geven, omdat ik het zelf niet gebruik.
Maar er zijn genoeg sites te vinden die jou hopelijk verder kunnen helpen.
ja heel raar in obs staat alles goed maar het geluid van de 2 de cam is niet gelijk omdat die via de browser zit en die altijd wat trager is ik moet het signaal zien te krijgen via het mengpaneel naar obs dan is het goed
 
opgelost!
bij aux instellingen geluid heb ik monitoren en uitvoeren gedaan nu is het geluid direct en van internet het geluid uit
 
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan