• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

OCZ Gold 1066 & Antec 902

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandersAce

Gewaardeerd
Lid geworden
21 sep 2008
Waarderingsscore
0
Bij deze te koop aangeboden, vanwege vervangende onderdelen en dus overbodig.
Prijzen zijn richtprijzen, en dus bespreekbaar.

OCZ DDR2 1066 Gold geheugen.
4gb
CL5
deze dus
What else to say?
Bon is aanwezig, paar maanden oud pas.

Verkocht

Antec 902 case,
3 maanden oud, bon erbij.
Rear fan en Big Boy fan aansluitingen zijn gemod naar 3 pin connectors,
omdat ik geen fan ben van molex kabels je halve kast door te moeten gooien...
Tweede hdd drive bay zit momenteel op mn desk bij de caseless pc, deze krijg je uiteraard wel erbij :)
Bij voorkeur deze ophalen, maar verzenden is ook een optie, bedenk dan wel dat verzendkosten waarschijnlijk hoger zijn!

60 euro

kas5n5.jpg

ao2x5e.jpg

sw7r4j.jpg

heb je het geheugen nog?
ik heb intresse gr tattooboy

Het geheugen is er nog ja,
ik zal je zo een PM sturen na deze post :)

Ik zal zeker de kast aanraden voor mensen die nog een goede kast zoeken.
Ik heb de kast ook goede airflow genoeg ruimte. Zelfs de hd5870 past er in (is een vrij grootte kaart). Dus voor mensen die nog een kast zoeken zou ik deze zeker nemen.

Posted via Mobile Device

Thanks voor de info:)
Soms ga ik er een beetje vanuit dat mensen al op de hoogte zijn :$

Geheugen verkocht aan Tattooboy :)

Even ter info: Verzendkosten zijn altijd 6,75 tot 10 Kilo. Maakt niet uit hoe groot het pakket is. (Nou, er zullen vast wel grenzen aan zitten, maar een doos van 3x3x3m breng je ook niet 1-2-3 langs bij de Ako. :P)

Klopt maar ik weet niet et preciese gewicht van de case
Zou ik even kunnen weegn of opzoeken, maar was me nog niet echt ten ogen gekomen :$

Edit: de case weegt 11,5 kilo volgens verschillende sites, dus dan zit je alsnog op die hogere verzend kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan