• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Office 2016 aankopen bij Rakuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Zie dat ik deze daar kan aankopen, wil de De professional plus, heb immers Access nodig.
Kan deze daar bestellen voor 9.7 euro, maar is duits denk ik? of zal men de taal kunnen kiezen bij het installeren?
 
Is enkel de licentie die je in de Nederlandse versie kan installeren.
 
Dus een nl versie downloaden en de key die ik krijg van Rakuten ingeven bij installatie en dan heb ik een legale versie?
 
Bij mijn weten wel.
Wel ervoor xorgen dat het geen bedrijfslicentie betreft.
 
Is wel veel duurder dan rakuten, hier ergens toch gelezen dat het mogelijk is om daar te bestellen.
 
Rakuten.de - Kangersoft.

Het duurt gemiddeld een drie dagen eer je na betaling de licentie enz. ontvangt per e-mail.
Kangersoft werkt niet meer met PayPal, maar via Vorkasse - dus je krijgt een e-mail met betalingsgegevens.
 
Ik heb een aantal (oem) licenties in Duitsland gekocht. Per omgaande de licenties ontvangen. Vervolgens ga je naar de officiële Microsoftsite en geeft daar de licentie en taal in. Vervolgens kun je de installatiefile downloaden.
("Mijn" adres levert nu echter niet meer naar Nederland, maar met een beetje zoeken vind je er voldoende.)
 
Bedankt, ga hem daar bestellen.
 
Ik ga de laatste tijd naar Store-World ( klik hier ), na ongeveer 2 minuten zit de sleutel in je mail.
 
Nog een bijkomende vraag: als ik zo'n sleutel aankoop via eender welke site, dan registreer ik die altijd via een Microsoft-account alvorens te installeren. Kan dit ook zonder registratie? Bijvoorbeeld eerst Office installeren en dan gewoon activeren via licentienummer zonder aanmelding?
 
Hallo,

Ik koop hier mijn licenties weet je zeker dat het goed gaat: https://www.varsio.nl/nl/home/56-office2016professionalplus.html

Het fijne is ze hebben ook een live Chat als je vragen of problemen heb.

Ik heb bij Varsio een paar maanden geleden 2 office 2016 pro plus gekocht voor 39€. De installatie (download) gebeurt via de Microsoft Office website. De licenties blijven op je account staan en dus heb je maar éénmaal een code nodig.
Je dient eerst de registratie bij microsoft uit te voeren en dan pas office installeren en activeren. Doe je dit andersom dan de registratie geweigerd worden (waarom=?).
 
Als je via de officiële microsoft site gaat moet je eerst aanmelden met je microsoft account ( office.com/setup ). Dan het aangekochte licentienummer invullen en de taal kiezen. Dan kan je office downloaden. Ik merk wel dat je hier enkel de 32bit-versie kan downloaden. Is er een manier om de 64bit-versie te downloaden?
 
Die schermen krijg ik niet als ik via office.com/setup ga. Waar haal jij dan bovenstaande schermen?
 
Je moet eerst wel een account bij microsoft (aanmaken of hebben). De link vind je hier: "https://account.microsoft.com/services". Dan krijg je een overzicht van geregistreerde (microsoft) producten. Eenmaal geregistreerd kan je vanaf hier ook office terug (her)installeren indien nodig. Van dit scherm heb ik geen screenprint wegens persoonlijke gegevens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan