• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

bleutinum

Nieuw lid
Lid geworden
2 mei 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ongeveer een jaar geleden kocht ik een tweedehands PC met daarop een officiële versie van Office erop.
Ik had nadrukkelijk gevraagd of dit een volledig werkende versie was (zonder abonnement) dit werd mij bevestigd.
Als ik nu een Excel document open > een copie van een andere PC, gaat het document wel open, en kan ik de meeste aanpassingen ,aan cellen wel doen ( font ok / alignement ok enz )
Alleen als ik cellen wil inkleuren of de tekst wil veranderen van kleur lukt dit niet.
Zie ik iets over het hoofd, of kan het zijn dat de licentie toch niet meer geldig is , en ik alleen een aantal basic tools kan gebruiken ?
Alvast bedankt voor jullie hulp
mvg
 
Probeer dit eens.

Overigens kun je vrij goedkoop key's voor Office aanschaffen.
 
Dank voor uw reactie Lange Pier,
Zijn die goedkope key's voor Office betrouwbaar ( ik gebruik alleen Excel)
 
Ik probeerde " Snel herstel" geen verandering, kleuren werken nog steeds niet, heeft het zin om de
"Online herstel" te proberen dit duurt veel langer, heeft dit zin ?
 
ik zou gewoon die nieuwe office 2019 kopen. Je maakt het bedrag over en per kerende email een antwoord met bevestiging, instructies en het code.
 
Ik probeerde " Snel herstel" geen verandering, kleuren werken nog steeds niet, heeft het zin om de
"Online herstel" te proberen dit duurt veel langer, heeft dit zin ?
Probeer het, een 2019 key kopen kan altijd nog.
 
Bij een "online herstel" (volledig herstel) wordt office terug volledig geïnstalleerd en dien je nadien ook weer een code in te brengen om te activeren, dus helaas dat gaat niet lukken. Ik zou office volledig verwijderen (ook de voorkeurmappen) of gebruik het Office Removal Tool om volledig te verwijderen. PC herstarten en dan online zo'n lifetime key kopen en installeren.
 
Controleer eerst eens of je nog een geldige licentie hebt. Open Excel klik op Bestand en dan Account. Rechts zie je dan of je een geldige licentie hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan