• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

office 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,

Ik heb office 2016 op mijn PC ik heb de intentie om over te schakelen naar office 365 moet ik dan de versie van 2016 best eerst verwijderen of installeert office 365 zich daar gewoon over?

catmen
 
Hallo catmen, het is sowieso geen slecht idee om een "schone" installatie te doen. Dan weet je ook zeker dat er niets mis kan gaan met een eventuele andere versie.
 
ok thx
catmen
 
Eerst Office 2016 volledig verwijderen (op de normale manier, niet via Revo Uninstaller of iets dergelijks) en daarna - ZONDER TE HERSTARTEN - Office 365 installeren. Zo blijven alle instellingen bewaard en gaat ie zelfs in outlook je oude instellingen volledig overnemen.
 
ok bedankt, ga ik doen, ik gebruik echter outlook niet, maar dat maakt vermoedelijk dan niet veel uit.
catmen
 
Wat gebruik je dan wel als je Outlook niet gebruikt? Je had het in je vraag over Office 365.
 
Ik gebruik de mail applicatie van telenet (België) ik heb al overwogen ook Gmail te gaan gebruiken maar zie niet direct het nut, als ik outlook ga gebruiken dat mee geïnstalleerd is , wat veel meer mogelijkheden geeft dan telenet webmail maar dat heb ik niet nodig dat zal toch via de webserver van telenet komen dacht ik?
Ik heb vandaag trouwens office 2019 geinstalleerd na de-installatie van 2016, word, exel, publisher gebruik ik al wel eens .
 
Het voordeel van bijv. Gmail of Outlook.com te gebruiken is dat wanneer je van internet provider zou veranderen, je niet je e-mail adres kwijt bent. Bijvoorbeeld test@telenet.be is gelinkt aan de internet provider Telenet. Wanneer je dan over zou stappen naar bijv. Belgacom dan vervalt het telenet adres.
 
Ha! Ok, ik ben niet zinnens te veranderen tot nog toe maar het lijkt me een interessante piste, ik gebruik google chrome en zou dus Gmail kunnen activeren maar zou even goed outlook als twee mail mogelijkheid kunnen gebruiken alleen weet ik niet zo gauw een keuze te maken tussen die twee,(Gmail outlook mail) ooit had ik Gmail maar toen bleken er mails te verdwijnen, dat was naar het schijnt het gevolg dat ik niet POP 3 had ingesteld maar voor ik daar achter kwam was ik al afgestapt van Gmail.
catmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan