• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Office Outlook 365 agenda weergave wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
In Outlook had ik een search naar agenda items gedaan en was in die lijst van resultaten aan het wijzigen. Ik was klaar en wilde afsluiten. Ik heb blijkbaar een verkeerde "dubbelklik" gedaan en ben nu mijn standaard weergave in dagen, weken en maanden kwijt. Nu heb ik alleen nog alle agenda items onder elkaar staan.
Hoe herstel ik dat weer naar de standaard weergave? Of is er iets corrupt geraakt?
Onder de tab "weergave" heb ik nu ook niet meer de mogelijkheid om voor "weekweergave" te kiezen.
(Ik heb een kopie van 15 sept maar als ik die terug zet moet ik alle latere wijzigingen napluizen.)
 
Ik heb ondertussen het .pst bestand van 15 sept teruggezet (lang leve de back-ups) en de ontbrekende items handmatig gecorrigeerd.
Ik begin te geloven dat er iets corrupt is geraakt, want als ik dezelfde handelingen verricht vind ik niets dat ik verkeerd kan hebben gedaan, al ben ik natuurlijk niet zeker (per ongeluk een verkeerde toetsaanslag bv.)
 
Is het probleem hiermee opgelost, of kan ik je nog ergens mee helpen?
 
Dank je Rubensky. Het probleem is hiermee idd opgelost, al had ik graag geweten wat er fout is gegaan. Ik denk echt dat ik door het wijzigen van (veel) agenda items een corrupte handeling van Outlook in gang heb gezet.
Omdat het alleen om de weergave ging en niet de items zelf kon ik die gewoon uitprinten en daarna de ontbrekende items handmatig invoeren.
 
Het kan goed dat daarmee e.e.a. corrupt is geraakt. Al vind ik dat wel vreemd. De exacte oorzaak zal moeilijk te achterhalen zijn.

Ik zal dit topic als opgelost markeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan