• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

omslagfoto Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Als beheerder in diverse groepen in Facebook heb ik aan de linkerkant een kleine omslagfoto van enkele centimeters groot. Hoe krijg ik weer een normale omslagfoto?
 
heb ik aan de linkerkant
Aan de linkerkant van wat? Maak eens een screenshot van wat je bedoeld?
Want voor berichten staat normaliter profielfoto's.
Omslagfoto is de grote foto bovenin. Ik krijg die eerlijk gezegd niet eens kleiner, FB maakt die automatisch groter. :)
 
1645660710874.png
 
Je bedoeld die foto links?
Oooh ik zie het, de hele layout is veranderd. Bij jou staat dat nu links waar normaliter het menu staat in plaats van bovenaan de pagina.
Jij hebt dat icoontje groepen ook nog boven aan staan, dat staat bij mij daar niet in mijn groepen.

Kijk eens als je helemaal rechts boven op het pijltje naar beneden klikt, zie jij daar nog de optie van "overschakelen naar nieuw Facebook" of iets in die geest?
 
Ik heb al nieuw Facebook (Beta versie)
 
Ik ben in het Engels ook op zoek geweest maar kom het nergens tegen dat dit links kan staan. Dus ik heb het vermoeden dat dit een euvel is van misschien een browser layout instelling op je lokale pc.

Om zeker te zijn ben ik gaan kijken met Firefox, Chrome en Edge en bij alle 3 staat bij deze groep de omslagfoto gewoon bovenaan de pagina.

Of heb je het inmiddels gefixed door een nieuwe omslagfoto te plaatsen? Want de foto op de afbeelding staat daar niet mee en is nu vervangen door "Breda leeft mee".
 
Ja klopt Breda leeft mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan