• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onderschriften foto's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

weisbeek

Bekend gezicht
Lid geworden
9 nov 2008
Waarderingsscore
0
Hallo
Ik heb een hoofdmap foto's met submappen per jaar.
Van een aantal submappen zijn de onderschriften bij de foto's verdwenen.
Hoe kan ik dit herstellen?
Alvast dank voor de hulp.
Groet
Chris

Heb je een huisdier misschien heeft die de onderschriften weg gehaald?
Succes met herschrijven.

Nu even serieus, kan je wat meer info geven? Operation System?

Heb je een huisdier misschien heeft die de onderschriften weg gehaald?
Succes met herschrijven.

Nu even serieus, kan je wat meer info geven? Operation System?

Hoi,
bedankt voor je reactie.
Ik heb wel huisdieren, dus????

Ik heb Windows XP.
Als ik via de Verkenner naar de submap ga, dan zijn de onderschriften bij de weergave, filmstrip en miniatuurwsergaven niet zichtbaar.,
maar wel bij de weergave, tegels, pictogrammen, lijst en details.
Hopenlijk heb je voldoende info om me nu te helpen.
Chris

http://windowsitpro.com/article/articleid/25445/how-can-i-activate-the-filmstrip-view-for-my-windows-xp-folder.html zei:
A. XP includes a new type of view for folders that contain graphics files (e.g., GIF, JPEG, TIFF). This Filmstrip view displays a large version of the selected picture in the top right-hand pane of Windows Explorer and a smaller version of all pictures in the folder in the bottom right-hand pane. To activate this view, you must configure the folder as either a Pictures type or Photo Album type by performing the following steps:

1. Right-click the folder and select Properties from the context menu.
  2. Select the Customize tab.
  3. Under "Use this folder type as a template:", select either Photo Album or Pictures and click OK.
  4. From the Windows Explorer View menu, select Filmstrip to view the pictures from within the selected folder.
Is dit duidelijk? Ik kan het ook wel vertalen.

Over dat huisdier bedoelde ik dat het niet echt duidelijk was waar je hebt over had. Het had net zo goed een map kunnen zijn in je kamer. (Dan bedoel ik een fysieke map)
Het was een grapje ;)

Mijn Engels is niet zo best. Dus als je het zou willen vertalen dan heel graag.
Alvast bedankt voor de moeite.
En ik kon de grap wel waarderen hoor,
Chris

Ga naar de map waar de map van je foto's in staat.
Klik met de rechtermuisknop op de map van je foto's en klik dan op Eigenschappen.

Er komt dan een nieuw scherm. Ga naar Aanpassen.

Verander dan Dit type map als sjabloon gebruiken voor naar Fotoalbum.
Zet ook een vinkje voor Dit sjabloon ook op alle submappen toepassen.

Klik hierna op Toepassen en dan op Ok.

Hopelijk werkt het dan ;)

Dank voor de vertaling.
Advies opgevolgd, maar op het tabblad Aanpassen staat al op Album. Tussen () staat er achter geschikt voor kleiner aantal bestanden.
Dus het werkt helaas niet.

Als je nu eens bij Aanpassen hem niet op Fotoalbum zet maar op Afbeeldingen zet?

Had ik ook al gedaan doch zonder succes.

En bij afbeelding krijg je echt geen optie voor Filmstrip?

Op het tabblad aanpassen zie ik geen optie filmstrip.
Ik heb een submap waar wel de onderschriften staan gecontroleerd met de sub map zonder onderschriften of de gegevns allemaal gelijk waren, maar ik heb geen verschillen gevonden.
Als ik op een foto uit de submap (zonder onderschriften) met de rechtermuisknop druk en in het snelmenu dan op de optie Naam wijzigen druk dan verschijnt wel het onderschrift.
Kun je het nog volgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan