• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oneindig Ver Inzoomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DJ JB

Gast
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik in een computerblad iets gelezen over een programma waarmee je oneindig ver foto's kon uitvergroten. Het programma zou de nieuwe tussenliggende pixels zelf kunnen berekenen.
Weet iemand de naam van dat programma?

Alvast bedankt,
Jurjen
 
hey DJ_JB,welkom op het forum ! :)

ben het ook nog niet tegengekomen .. :unsure:
klinkt wel goed iig
maar weet je evtl nog in welk pcblaadje en of het shareware was of freeware of ... ?
ben wel dit tegengekomen, maar lang niet zo geweldig als "oneindig" uitvergroten :rolleyes:
cleanerzoomer (shareware, free trail)
 
Ik zou hem ook wel willen...

Maar oneindig?? Zal die zelfs de Atomen laten zien?
 
moet je volgens mij wel een zr snelle pc hebben als da programma alle pixels zelf berekent :eek:
 
bedoel je net zo als bij de csi? :p
 
kan je dan wel verder inzoomen dan de pixels, of worden die pixels dan ook weer in pixels verdeeld?
 
Ach tsja, het fijne weet ik er ook niet meer precies van. Het is alweer een hele tijd geleden.

Oneindig inzoomen is misschien overdreven (aangezien je telkens meer rekenwerk van je machine vraagt), maar het moest heel veel maal kunnen. Atomen zien wordt idd lastig!

Het is wel zo dat de pixels weer telkens in nieuwe pixels worden verdeeld.

Helaas weet ik ook niet meer welk computerblad het was, of wanneer. Jammer dat ik er destijds te weinig aandacht aan heb geschonken...
Wel hebben we tegenwoordig thuis een abo op ComputerTotaal, dus redelijke kans dat het daar in stond, maar ik sluit niet uit dat het een andere was.
Ik zal eens een paar van die bladen pakken en kijken wat er op de omslag staat.


Sorry van mijn late reactie trouwens, kennelijk doet de emailnotificatie het niet.... ;)
 
volgens mij heb ik ooit ook zoiets gelezen.... maar weet ook niet meer in
wel blad het was :(

maarja als ik het tegenkom laat ik het wel weten

grtz Kingcollin
 
Oneindig inzoomen zal nooit lukken... Miss inzoomen met een betere kwaliteit wel... ik kan me moeilijk inbeelden dat een programmaatje zomaar correcte pixel blijft 'verzinnen'...:rolleyes:
 
oneindig inzoome met je eige plaatjes kan niet, met fractals wel, die maakt hij door een formule, dan kan je oneindig vergroten
 
Idd Die zoomt wel goed in :D
 
Maar waarom heb je dit nodig, hetgeen wat je dan verandert heeft toch totaal geen nut, omdat je het op 100% (oftewel gewone grootte) nix van die verandering ziet. Vergelijk het met photoshop, zoom 1600% in, en verander n paar pixels.. verschil is er nauwelijks.. en als je nog verder inzoomt zie je heleaal nix meer van je veranderingen..... dus waarom heb je dit nodig?:blink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan