• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Onervaren computeraar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart011984

Nieuw lid
Lid geworden
16 feb 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Hallo allemaal

Sinds gisteren heeft mijn oudste dochter van 8 jaar een wijziging doorgezet op mijn laptop
Vanaf nu heb ik een zwarte achtergrond met paarse randen een zwarte taakbalk met hokkerige indeling. Alle programma's hebben nu een soort van hokkerige zwarte indeling.
Wie weet wat er aan de hand is
 

Bijlagen

  • storing .jpg
    storing .jpg
    194,1 KB · Weergaven: 18
Hallo Bart,

Ik heb jou een eigen topic gegeven.
Want het stel je voor is niet voor het melden van problemen. Ik heb hem even bij Windows 10 gezet aangezien ik niet weet welke versie jij gebruikt.
 
Dank u
Ik heb inderdaad windows 10
 
ga via start>instellingen >persoonlijke instellingen naar achtergrond en verander de instelling van kleur naar afbeelding ...als dat je probleem niet verhelp klik je verder rechts op "instellingen voor hoog contrast " en je dient dan het hoog contrast uit te zetten door "geen" te kiezen .
 
Het hoge contrast was het probleem. Ik ben weer een gelukkig mens nu deze problemen weer zijn opgelost. Mag ik u danken voor de oplossing.
 
graag gedaan ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan