• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies ontgrendelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
46
Waarderingsscore
1
Hallo, ik heb een probleem, ik heb een galaxy A 8 en nu is hij vergrendeld nu ben ik mijn wachtwoord vergeten en als het lees moet je met instellen doen maat ik kan nergens inkomen, en gaat hij ook nog na 30 seconden uit

Is er een andere methode voor om hem te ontgrendel
 
De hard recovery mode is een optie. Let op! Je bent echt alle data en apps kwijt!
Een handleiding van je hier.
 
bedankt maar waar staat de handleiding ?
 
Ja had ik ook al gezien, maar als ik op start knop druk komt een afbeelding met tekst dat ik wachtwoord moet invullen , en die weet ik niet meer en er staat boven in het scherm een slotje
 
Kun je wat specifieker zijn en omschrijven wat je precies ziet? Ik heb het idee dat er hier een beetje langs elkaar heen wordt gepraat.
 
als ik opstart krijg een openrits scherm met boven in een slotje en dat ik een wachtwoord moet invullen en dat lukt neut en alt ik dan diverse doe moet ik soms weer minuten wachten om het te proberen
 
verbind je Galaxy met je laptop en start vervolgens een hard reset van uit de root .. let op dat je niet of nergens iets verkeerds doe .. bekijk eerst aandachtig het filmpje ..

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan