• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ontwikkeling tool van web naar print

Status
Niet open voor verdere reacties.

sid olek

Nieuw lid
Lid geworden
21 mrt 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Weet je hoe of ken je iemand die een tool van web naar print kan ontwikkelen?

Op een website die een online archief bevat hebben we een tag systeem bedacht om alle losse documenten codes te geven. Als je bijvoorbeeld op het woord 'ruimte' zoekt komen alle afbeeldingen (met de tag) en woorden (middels OCR) 'ruimte' op in een vast overzichtelijk grid (zie vb).jaar 2000.png

Mijn vraag is of iemand weet hoe we dit systeem in een verdere output kunnen omzetten naar print. De bedoeling is om middels vormelijke ingrepen een print on demand tool te ontwikkelen (bijvoorbeeld dat de schaal van de afbeeldingen met 200% vergroot wordt, de afbeelding steeds in de rechter bovenhoek van een A4 geplaatst wordt of dat de kleur van de opgekomen documenten kan veranderen). Ik kan me voorstellen dat dit vanuit het web naar een pdf wordt geschreven en die dan geprint kan worden.

Is zoiets mogelijk?

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan