• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onze huizen kunnen niet tegen de hitte

Dan zullen die woningen een apparaat hebben gekregen waar heet CV-water door heen gaat om door wisselwerking met leidinwater dan heet water te verkrijgen en ook de radiatoren zullen er aan hangen.

Dat is ook de situatie in mijn appartement - geen gas - maar via de servicekosten betaal ik wel voor gas.
En inderdaad is sinds de verandering naar deze situatie is het zomers heet in mijn appartement - toen alles nog via twee hele grote boilers liep was het hier zomers normaal en niet heet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kosten zo'n 80 euro, die ze anders kwijt waren aan gas per maand, betalen ze nu aan de wbv
(uiteindelijk betaal je het nog)
Als de energie kosten hoger zijn voor de bewoners, dan voorheen, betaald de wbv, de meerkosten.
Als bewoner schiet je er helemaal niets mee op! Zomers is het doods benauwd, en dan nog de herrie van de warmte pomp er ook nog bij. Bij mij wilden ze dat ook doorvoeren, maar ik heb er hartelijk voor bedankt!
 
Geeft het tool bij zoeken op Google ook aan of een link veilig of dubieus is?
 
Zit je nu even niet verkeert Abraham54
 
Kan ik me voorstellen, gaat mij ook zo!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan